Olen havainnut itsessäni pienoista väsymystä blogin pidossa. Välillä tulee sellaisia aikoja,että jotenkin väsähtää. Keväämmällä tulee kuluneeksi 7v blogin aloittamisesta. Mutta nyt jo kokemuksesta tiedän,että nää uupumuksen ajat menee ohitse ja sitten taas alkaa tuntua mielekkäältä ja hauskalta kirjoitella postauksia.

 

Kaulahuuuvi-normal.jpg

Minulla oli yksi mytty vielä jäljellä tuota Turkista tuomaani tupsulankaa,joten neuloin siitä pikkuiselle tytölle kaulahuivin. Se ei aivan riittänyt,vaan jäi himpun verran lyhyeksi,niin mä jatkoin punaisella,jollakin jämälangalla,kummastakin päästä. Nuo tupsut ovat siinä langassa siis valmiiksi kiinni ja tulevat mihin kohtaan vaan sattumanvaraisesti.

 

laaaaahjat-normal.jpg

Voi meillä niitä synttäreitä yhä riittää. Mä olen yltympäri kiertänyt kauppoja lahjoja etsimässä ja miettinyt mitä kenellekkin ja sitten kotona paketoinut. Vielä vähän aikaa,niin alkuvuoden ryysis on ohi ja sitten synttäreitä on kyllä joka kuukaudelle,mutta harvakseltaan.

 

poika%20joka-normal.jpg

Kirjojakin luen hiljakseen. Nyt minulla ei ole mitään kepeitä matkakertomuksia luettavana,vaan vakavia kirjoja vakavista asioista,jotka sukeltaa pintaa syvemmälle. Tämän tarinan pikkupoika joutui isänsä kanssa pahaan kolariin. Alussa lääkärit eivät antaneet mitään toivoa,mutta ihmeelliseti Jumala paransi tuon pojan. Tuo on ihmeellinen selviytymistarina,joka kertoo pienen pojan uskosta ja Jumalan Valtasuuruudesta ja Armostakin.

Nauttikaa viikonlopusta ja kauniista sääsätä! T:Intsu