Helmikuu on jo puolessa välissä ja taas uutta viikkoa aloitetaan. Viikonloppukin meni kuin hujaus. Lauantaipäivän siivoilin. Heti pitää sitäkin tehdä,jos olen päivän kotona. Lapsia perheineen on ollut meillä vähän joka illalle. Eilen sitten olin vielä päivällä  seurakunnassamme lähetystyö-aiheisessa tilaisuudessa. Kyllä oli hieno tilaisuus. Niin rohkaiseva,kannustava,uusia virikkeitä ja voimia antava.

Olen vieläkin pakertanut mosaiikin parissa. Tykkään siitäkin niin kovin.

 

k%C3%A4rp%C3%A4ssienet-normal.jpg

Meille ilmaantui pari kärpässientä. Sienet luulee,että on kostea kesä tai syksy,kun niitä näin nousee:) Nämä mosaiikkisienet tein styroxien päälle. Mä niin tykkään kovasti tehdä mosaiikkijuttujakin,että tekisi mieli tehdä vaikka mitä. Mä tarvitsisin 9 elämää, niinkuin kissoilla,että ehtisin tehdä kaiken kivan mitä haluaisin:D Mutta on vain tämä yksi ainoa elämä täällä ja sitten iankaikkisuus.

Virikkeellistä ja piristävää viikkoa jokaiselle! T:Intsu