Eilinen päivä meni hautajaisissa.

 

Sykarin%20kaivolla-normal.jpg

Serkkuni siunattiin Nurmon kirkossa. Tämän alttaritaulun äärellä,jota olen niin monet kerrat katsellut. Siinä syntinen nainen Sykarin kaivolla kohtaa Jeesuksen. Jeesus sanoi: "Jokainen joka juo tätä vettä,tulee uudelleen janoiseksi,mutta joka juo sitä vettä mitä minä hänelle annan,sille ei ikinä tule jano.Siitä vedestä jota minä  annan,tulee hänessä lähde,joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."

 

Matin%20arkku-normal.jpg

Tässä kirkossa tuolla paikalla on koettu surua ja onnea. Siinä minäkin aikoinaan sanoin tahdon ja kaksi lastamme on vihitty tuossa paikassa ja monissa muissakin häissä olen ollut. Ja monien arkkujen äärellä olen tuossa seisonut,on koettu ikävää,surua ja kyyneleitä.

 

kukkalaite-normal.jpg

Meidän kukkalaite. Siihen halusimme laittaa tämmösen värssyn:" Herra Sinä ohjaat elämämme polun,Sinä määräät päiviemme luvun. Sinä panet kaikelle rajan. Sinä myöskin kannat yli vaikean ajan."

 

Kukat%20arkulla-normal.jpg

Paljon oli kukkalaitteita.

 

Kukat%20haudalla-normal.jpg

Hänet haudattiin sukuhautaan,johon on hauduttu äitini,isäni mummani,pappani,tätejäni ja setiä. Muistotilaisuus seurakuntatalolla oli niin kaunis,koskettava ja lämminhenkinen.