intsu7v-normal.jpg

Tänään on blogillani synttärit. Tulee tasan 7v siitä kun ensimmäisen postauksen kirjoitin ja ekat kuvat laitoin:) En ymmärtänyt mihin kaikkeen tää johtaa,en ymmärtänyt miten ihana voikaan olla tämä käsitöblogien suurperhe. En tiennyt mitä kaikkea tää antaa. En tiennyt miten paljon ystävyyttä löydän,niin että ihan livenäkin olen saanut tutustua. Kiitos teille rakkaat lukijat täällä käynneistä ja lukemattomista kauniista kommenteista. Moni on ollut mukana alusta asti ja uusia on tullut mukaan matkanvarrelta. Kiitos teille kaikille. Tään merkkipäivän kunniaksi järjestän arvonnan.Mulla ei ole ollut tapana pitää arvontoja,mutta nyt ajattelin sellaisen ikäänkuin teille kiitokseksi järjestää. Kommentoimalla tähän postaukseen mitä tahansa haluat sanoa,niin olet mukana arvonnassa,joka päättyy ensi maanantaina klo 9.00. Jokaiselle vain yksi arpa. Palkintona on ylläri,se nyt voi olla mitä tahansa,mutta kuitenkin käsityöaiheeseen liittyvää.

 

pupuliina-normal.jpg

Pääsiäistä pikkuhiljaa laitan kotiin. Näitä samoja vanhoja koristuksia.

 

virkatutmunat-normal.jpg

Lähempää virkattuja munia ja jokunen tipunenkin kurkistelee.

 

pupul%C3%A4hi-normal.jpg

Pääsiäisliinojakin meillä on useita,mutta mulle on rakkain joskus Teneriffalta tuomani pupuliina. Siellähän on liinakauppoja paljon,mutta minulle on yksi ylitse muiden. Sieltä tääkin on ostettu. Paikallista käsityötä. Tuo pupu on kirjailtu niin taitavasti,että livenä se näyttää kolmiulotteiselta,aivankuin olisi oikean pupun turkki.

 

kanaset-normal.jpg

Olohuoneen pöydälle on ilmestynyt tälläinen pesue. Pupun olen tehnyt ajat sitten Kaarakassa . Samoin kanaset. Sitten siinä on ihana virkattu kukko,joka on mulle tosi tärkeä. Olen sen saanut Kristiinalta ,Kristiinan silmukoista silloinkun syöpää sairastin toden teolla.

 

silkkinauhakirj.-normal.jpg

Liina on niinikään käsityötä. Olen ostanut tään joskus Kreetalta Hanian kaupungista. Minä niin tykkään silkkinauhakirjailustakin. Itse en ole sitä vielä kokeillut. Hanian seudulla ihmiset tekee vaikka mitä käsitöitä. Siellä on paljon mitä erilaisempaa keramiikkaa astioista kaikenmaailma pihajuttuihin asti ja kaikke siltä väliltä. Siellä on tuota sillkinauhakirjontaa,neulontaa,virkkausta,kaikenlaista kirjontaa. Niin,niin taidokkaasti tehtyjä pöytäliinoja mukana helmikirjontaa ja paljon muuta.

 

pupuset-normal.jpg

Askartelemani pupuveijarit toivottelee aurinkoista loppuviikkoa ja viikonloppua ja paljon Onnea arvontaan:) T.Intsu