Taas viikko on jo lopullaan. Aika menee nopeaan aina. Ei sen perässäkään meinaa pysyä. En suinkaan minä vanhentunut ja hidastunut ole!?

Olen virkkaillut jotain. Kyllä se taitaa minun kohdalla niin olla,että käsityövälineistä minun käteeni on sopivin virkkauskoukku ja sitten neulat. Kylä minulla puikotkin on usein ja pieniä neuleita teen,mutta virkkaus voittaa sen. Sitten ristipistoilu ja kaikkinanen kirjonta on myös niin kivaa.

 

kukkaliina-normal.jpg

Tälläisen kukkaliinan tein. Malli on jostain saksalaisesta Häkeln-lehdestä ja mä olen hiukan sitä mallia muokkaillut. Langat Esiton virkkauslangan loppuja. Koko keväänhän olen käyttänyt puuvillalankoja yrittäen saada varastoja pienemmäksi,mutta yhtään ei vähenny,kun koko  ajan olen saanut niitä puuvillalankoja lisääkin. Mutta olen itsestäni ylpeä. Yhtään ainutta lankakerää en ole tämänvuoden puolella ostanut:)

 

pannunalusta-normal.jpg

Jaa,että mikäkö tää räikeä ilmestys on? No tämä on pannunalusta. Minulla on muista töistä tuon verran jäänyt Esteri ontelokudetta ja niistä päästäkseni eroon virkkailin pannunalustan. Väri on räikeä,eikä sovi keittiöni väreihin,mutta onko se niin nöpön nuukaa millainen pannunalusta on. Tuo on aika iso ja hyvä nostaa uunipelli siihen tai joku laatikkovuoka. vaikka keittiössäni tasot ovat kiveä,niin minusta on silti mukavampi laittaa pannunalusen päälle.

Nyt alan valmistaa työmiehille ruokaa,lihamakaronilaatikkoa, salaattien ja puolukkahillon kera. Sitten päivän muihin hommiin,yrityksen paperiasioita paljon,siivoamista,kaupassa käyntiä,kaikkee arkiaskaretta mitä teillä muillakin.

Lämpöisempää viikonloppua ihan jokaiselle ja kiitos. T:Intsu