Tulin juuri hammaslääkäristä. Luulin taas,että on viimeinen kerta tälläerää. Itseasiassa kolme kertaa olen jo niin luullut,mutta ei. Lujassa on hampaan juuren paraneminen.

 

liinas-normal.jpg

Innostuin taas yhtenä päivänä virkkailemaan liinan. Jostain aikaa sitten Virosta tuomastani puuvillalangasta. Tykästyin kovasti tähän malliin. Mielestäni on selkeä ja kiva.

 

Kukkaset%20003-normal.jpg

Kukkia istutin vanhoihin tekemiini mosaiikkiruukkuihin. Sant Paulian pistokkaita juurrutin 3 lehteä. Hyvät juuret on,mutta en tiedä,oisko ne pitänyt istuttaa yhdessä vai erikseen? Sitten kaktuksen istutin myös.

 

Kukkaset%20008-normal.jpg

Olenhan minä tietysti hypännyt puutarhalla ja nyt mm. mulla on terassilla 3 tälläistä amppelia. Luulenpa,että terassille ostan toiset tuuheammat ja nämä menee muihin paikkoihin. Ruusupenkkiä  menen kohta kitkemään rikkaruohoista ja mulla on uusiakin istutettavia. Mulla kyllä on kaikenlaista kukkaa kuollutkin talven aikana. Allaspenkki pitäis laittaa kokonaan uusiksi. Siinä on liikaa havukasveja viemässä voimia maasta.

 

Kiitos käynnistä!