Viimeksi lupasin kertoilla lankakaupoista ja ostoksista. Ensin näytän pipoja,joita reissussa neuloin.

 

Amyssy-normal.jpg

Tämän pojan pipon siellä kuumuudessa tein:) Lankakin on supisuomalainen Laurin villalanka.

 

tupsumyssy-normal.jpg

Tää toinen pipo syntyi kotimatkalla ja lanka on Turkista ostamaani ja kerässä oli tuo siihen kuuluva pipo. Minulla on toinenkin kerä tuota samaista lankaa erivärisenä.

 

Turkin%20reissu%20015-normal.jpg

Tässä sitten houkutteleva yhden lankakaupan edusta. Itseasiassa minä kävin kolmessakin lankakaupassa.

 

Turkin%20reissu%20024-normal.jpg

Tässä toinen lankakauppa. Voi kuulkaa,sitä lankaa todella oli!

 

Turkin%20reissu%20023-normal.jpg

Edelleen lankaa ja lankaa.

 

Turkin%20reissu%20025-normal.jpg

Vieläkin lankaa. Tämmönen langankuluttajahan siellä tuli aivan sekopäiseksi. (no,perheenjäsenten mielestä mä ehkä olen aina) Ei tahtonut tietää mitä ostais ja mihin hyppäis :)

 

lllllankaa-normal.jpg

Mun ihan vaatimattomat ostokset. Enhän ostanut paljoa tarjontaan nähden.

 

Turkin%20reissu%20063-normal.jpg

Alanyan markkinoillakin käväisimme. Voi mahdotonta miten iso alue oli täynnänsä hedelmiä ja vihanneksia.

 

Turkin%20reissu%20064-normal.jpg

Melonit

 

Turkin%20reissu%20065-normal.jpg

Siitä se markkina-alue kai alkoi ja myytiinhän siellä vaikka mitä muutakin kuin hedelmiä.