Eilen käytin aikaani mm askarteluun. Olin välillä jonkun tunnin 1 vuotiasta kaitsemassa,mutta hän nukkui päikkäriä suurinpiirtein koko sen ajan ja mä virkkailin. Virkkauksia ei voi näyttää vielä täällä,kun joulupukki taitaa ottaa ne mukaansa.

 

nukkekotiin.jpg

Mulla on ollut jemmassa nukkekodin kalusteita aikomuksena joskus laitaa itselle nukkekodin. Sitten totesin,ettei mun aika riitä. Ja niin lähtee joulupukin matkaan nämäkin. Pienet ei vielä osaa käydä täällä,joten näitä voin vilautella.

 

sininen%20kalusto.jpg

Mä maalailin askartelumaaleilla. Tosin maalien viimeistelyjä vielä hiukan on.

 

punainen%20kalusto.jpg

Lastenhuoneen kalusto. Eikös vain maali muutakkin paljon ilmettä.

 

vihre%C3%A4%20kalusto.jpg

Ja vielä olohuoneen kalusto

 

kortsut.jpg

Illalla vielä vähän askartelin joulukortteja lisää. Itseasiassa tuossa on 7 korttia,mutta en nyt niin tarkasti jokaista levitellyt,kun ovat aikalailla saman kaltaisia.

 

enkelilasi.jpg

Sitten sokerina pohjalla tämä ja seuraavassa kuvassakin. Voitin nimittäin arpapalkinnon sukkaasunmuuta blogin Sadulta. Ja voi mikä mahtava palkinto. Tämä kaunis ja mulle niin mieluinen enkelikynttilä olisi jo yksistään riittänyt,mutta ehei Satu lähetti mielenkiintoisen ja runsaan palkinnon!

 

Sadulta.jpg

Palkinto kokonaisuudessaan oli tuollaisessa korissa revontulihuivikortin kera. Siinä on ensinnäkin askartelutarpeita:iloisen värisiä piipun krasseja,pari nallenappia nauhoineen ja pieniä vaikka nallen silmiä ja helmitarranauhaa. Sitten leipomuksianikin oli Satu ajatellut,on strösselitä ja muffinivuokia. Eikä siinäkään vielä kaikki,vaan vielä 3 kerää lankaa ja kaunis virkattu tiskirätti. Voi kiitoksia paljon Satu!

Näin kiva päivä oli eilinen!

Kivoja päiviä Sinullekkin ja kiitos käynnistä. T.Intsu