Minä tosiaankin maanantaina nukuin ne pitkät päikkärit Ja eilenkin tuli pakostakin vähänkuin huilaamis päivä. Maanantai-iltana mä menin hakemaan autoltani yhtä juttua. Mä en oikein tiedä mitä mun tuli,mua alkoi huimata ja mä kaaduin. Ilmeisesti,kun tuo kuulo on sellainen kuin on,niin vaikuttaa tasapainoon. Mä kaaduin pihalaatalle ja paiskauduin istutus -alueen muurinkiveen. Ei siinä,ihme kyllä pahempia vikoja tullut,muutakuin joka puolelta vähän jomottaa. Se hiljensi eilistä tahtia,että paremmin istuallaan olen jotain pientä puuhaillut. Mä sitten askartelin jotain.

 

omin%20k%C3%A4sin.jpg

Tein joulukortteja. Niinkuin nykyään sanotaan,niin mä skräppäsin näitä:) Todella kivaa tekemistä. Ei olisi tullut tehdyksi,jos ei jomotukset olisi pakottanut olemaan paikallaan:)

 

juliskakortit.jpg

Ja vielä lisää toiset viisi.

 

sis%C3%A4lmys.jpg

Tässä muutama esimerkki sisällöstä. Tyhjää tilaakin jätin kirjoituksille.

 

lyhdykk%C3%A4.jpg

Porraspäässäkin amppelikukat ovat vaihtuneet syksyn lyhtyihin.

 

lyyyhty.jpg

Toinen lyhty. On terassillakin joitain,mutta nää porraspäästä nyt kuvasin.

Keittelen ja sitten taas lähden kuulostudiolle,kun sinne tulee tänään teknikko,jos hän tarkastais tuon mun kuulokojeen. Illaksi taas kouluun. Ainakun kouluun menee,niin pitää joka kerta koettaa voittaa itsensä ja uskaltaa,sillä haasteita on,ainakin meikäläiselle:)

Kiitos  käynnistä ja niin suuresti ilahduttavista kommenteista! T.Intsu