Mukavaa helmikuun viimeistä viikkoa jokaiselle. Kyllä se talvi tästä taittuu ja kevättä kohti nopeasti mennään. Aurinkokin jo näyttäytyy.

Minä olen viikonloppuna vääntänyt rautalankaa tämmösin tuloksin.

 

El%C3%A4m%C3%A4n%20puu.jpg

Vääntelin tämmösen elämän puun. Mä itse tykkään tästä. Se on vähän rosoinen,mutta niinhän se on itse elämäkin. Mieheni minua avusti,hommasi minulle työvälineitä ja pyöritteli renkaaksi tuon ulomman kerroksen rautalangan,jonka minä sitten kiinnitin. Eikös minulla olekin kiltti ja ihana mies:)

 

karakassa%20tehty.jpg

Kuvasin samalla muutkin elämän puut,vaikka nämä ovat täällä vilahdelleet. Tämän olen tehnyt monta vuotta sitten Kaarakassa.

 

el%C3%A4m%C3%A4np.jpg

Tämä puolestaan on ystävältä saatu.

 

orkkis.jpg

Ystävistä puheenollen sain taannoisilta vierailtani näin kauniin orkidean.

Kiitos täällä käynnistä ja kommenteista. T.Intsu