Nyt en ole saanut aikaiseksi,kuin yhdet vaivaiset sukat. Mä olen vähän uuvuksissa. Onneksi tää viikko on lomaa niin koulusta,kuin harrasteistakin. Sitäpaitsi mulla on muutenkin aina näin keväällä sellainen alakulo. Ei paha,mutta pienehkö ja se vaivaa aina joka kevät,kevätväsymys.

 

sugat.jpg

Naisten sukat kokoa 38-39 seiskaveikasta. Onpa pääsiäistä enteillen jo aikaa sitten huovasta ompelemani pupukin siihen pelmahtanut.

 

valuty%C3%B6t.jpg

Sitten mulla on joku kuva koulusta. Tässä odottaa jatkokäsittelyä muutamia valutöitä.

 

mankeli.jpg

Sitten jos tehdään levytekniikalla,niin tarvitaan tätä mankelia.

 

tuoli.jpg

Minun näperrykseni punasavesta,oooh! Tässä on käytetty levytekniikkaa.

 

etana.jpg

Tää tais olla raku savesta nipistelytekniikalla. Nuo on vielä polttamatta ja malaamattakin.

Keramiikka ei kyllä ole tipan tippaa mun juttu! Sen olen huomannut. En tykkää,mutta kaikkee pitää kokeilla. Voi,ja sitä on vielä 12 tuntia!!

Kiitos käynnistä ja kiitos kommenteista!