Vihdoinkin olen saanut suuritöisen liinani valmiiksi asti.

 

zuuri%20liina.jpg

Siinä tämä suuritöinen työni nyt on kuvattuna. Kotiväki langasta tein ja lankaa meni vähän vajaa 400g. Mulla oli 200g kerä Kotiväki lankaa. No se loppui kesken ja se oli vanha kerä,joten tuskin kaupassa olisi ollut sitä värjäyskertaakaan. Sitäpaitsi mä olen langanostolakossa.Minä kun tulostin tämän mallin netistä jostain brasialaiselta sivulta,niin en arvannut langan menekkiä,enkä sitä että tulee aika suuri. Niin mä olen siihen katsonut jemmoistani kolme eri kerää,jotka olis aikalailla tuon sävyisiä ja virkkasin ne,eikä sävyeroa huomaa. Sain siihen siis käytettyä jämäkeriäkin,joka on aina tietysti hyvä juttu. Ihan olen itse tyytyväinen. Vielä aion sen pngoittaa ja hiukan kovettaa,niin pysyy ryhdillään.

 

klipsulaukut.jpg

Kansalaisopistossa oli viikonloppuna kevätnäyttely ja mä juoksin sen läpi vain. Otin paljon kuvia ja tässä teillekkin muutama. Klipsulaukut.

 

kenki%C3%A4.jpg

kenkiä oli tehty monenlaisia.

 

muhukirjonta.jpg

Hieno muhukirjonta takin selkämyksessä.

 

hardanger.jpg

Vielä lopuksi ihastuttava hardanger-verho.

Aurinkoista viikkoa juuri sinulle! Kiitos käynnistä ja kommenteista. T.Intsu