Kiitos kaikille tsemppaamisesta vointini suhteen! Minulla on niin paljon kroonisia sairauksia,että joskus on huonoja päiviä,joskus vielä huonompia ja joskus suht.koht. hyviä päiviä. Niin ja joskus harvoin loistavia päiviä. Ne ovat sellaisia,jos ei ole mistään kipee. No,se siitä.

Tässä toissapäivänä pidin jälleen leipomispäivää.

 

kukkaleivos.jpg

Taas tein kukkamuffineita. Nyt minulla oli muffinivuokia,joten nyt nää on sopivan kokoisia,eikä sellaisia jättiksiä kuin viimeksi.

 

lis%C3%A4%C3%A4.jpg

Lisää muffinssia.

 

vattupiiras.jpg

Marjapiirakka vaniljakiastikkeella. Marjat ovat mustikoita ja vadelmia.

 

omppupomppu.jpg

Omppupiiras niinikään vanisljakastikeella ja päällä on myös paljon kanelia.

 

k%C3%A4ntyt.jpg

Niin ja ainaista känttyä/nisua/pullaa:)

Puutarhassakin sais hääriällä joka päivä. Siellä työsarka on loputon. Mä en pysty niin paljon kuin pitäis. Sellaiset pari tuntia päivässä vaan.

 

pikkukellokukka.jpg

Kukkia olen laitellut. Tässä takkahuoneen ikkunan edessä kelllokukka-amppeli.

 

oranssikellokukka.jpg

Huvimajan ympäri on neljä tuollaista pylvästä,joissa on nyt kaikissa oranssit kellokukat. Jostain ihme syystä olen nyt ihastunut oransseihin kukkasiin

 

leijonankitaa.jpg

Takapihan kaarevassa penkissä ruusut ovat hyvällä alulla ja jotain kukkia kukkimasakin jo.

 

hortto.jpg

Otin vielä kuvaa äitienpäivälahjaksi saamastani hortenssiasta,kun se on niin upea. Se on niin pöhähtänyt täyteen loistoonsa. Tykkää olla meidän lasitetulla terassilla. On valoa ja on suojassa sateelta ja tuulelta. Olen miettinyt pitäiskö se muuttaa suurempaan ruukkuun. Osaako kukaan sanoa kukkiiko paremmin ahtaassa ruukussa ja moittisko se ruukun vaihtamista?

 

tonzaaa%20002.jpg

Lopuksi sitten vielä poikavauvan tossut.

Onnea uusille ylioppilaille ja ammattiin valmistuneille ja kaikille heidän läheisilleen!

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu