Kiitos tsemppauksesta tuon ristipistotyön suhteen. Mä olen sen kanssa paiskinut töitä ainakin 10 t yhteensä ja ei tule mitään. Se ei ole edistynyt kuin pikkuriikkisen. Tarkasti pistelen,mutta kun se pohja on niin poikkeuksellisen pientä,niin kertakaikkiaan en näe. Olen joutunut uudelleen ja uudelleen purkaa ja taas yrittää. Vielä kun kaikki langat ovat ruskean eri vivahteita Juhannusaatonkin vietin tuon työn kanssa. Pää kipee,kun piti niin silmiä pinnistää ja sitäpaitsi mulla on tuossa toisessa silmässä lasiaisen irtaumakin. Mieheni sitä seuras ja alkoi sanoa,että laittaisin pesään koko työn! 

 

ristipisto.jpg

Niin päätin,että vien sen takaisin,saa joku muu jatkaa. Mä olen yrittänyt ja ei onnistu. Olen tehnyt kyllä muutaman ristipistotyön,mutta en noin pieniruutuiselle. Ystäväni saattaa loukkaantua,kun hän luulee,että tuo on verrattavissa kanavatyöhön!! Kanavatöissähän on aika suuret ruudut. Yritän nyt hänelle kertoa.

 

nuttu.jpg

Sain neulomani vauvan nutun valmiiksi asti. eilen sen viimeistelin ja ompelin napit. Tää on pienelle vauvalle ja vien tään näyttelyyn.

 

Rodo.jpg

Alppiruusu on puhjennut kukkaan ja antaa parastaan. vahinko kun koko komeutta ei saa vangittua kuvaan. Se on niin suurikin,että osan kukasta vaan.

 

l%C3%A4hirodo.jpg

 

elukat.jpg

Siinä pihaantuloa leijona uskolliseti vartioi ja sulassa sovussa kisulin kanssa.

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu