Kiitos teille kaikille kauniista sanoista kommenteissanne. Olette niin kilttejä ja kultaisia minulle.

Voi,lohtua tässä nyt tarviikin,sillä kaikkien muitten kipujen ja vaivojen lisäksi pukkas flunssan päälle. Jos ois muuten terve,niin luulisin,että ei pieni flunssa paljo mitään vaikuttaisi. Mutta mun tapauksessa on pikkuinenkin nuha paha juttu. Soitin terv.keskukseen ajan ja sain helpolla. Sanoin,että mulla on pikku flunssa ylähengitysteissä,mutta mulla on sydänvika,diabetes ja rasitus ja infektioperäinen astma ja olen tukossa ja vaikee hengittää. Lääkäri katteli ja kuunteli keuhkot ja sanoi,että tää on tosiaan ylähengitysteissä ja posket märkää täynnä. Niin mulle tuli vahva antibiootti,kortisoni nenäsumute ja neljänlaisten astmalääkkeeni annostus tuplattiin flunssan ajaksi. Koetan nyt pari päivää ottaa rauhallisemmin. Vaikeeta se kyllä on. Puutarhaa tekee mieli möyhentämään ja monta muuta juttua,mutta toisina päivinä sitten.

 

tyyny.jpg

Onneksi kässyjä voi tehdä ja niin sainkin tämän tyynyn valmiiksi. Sain paljon käytettyä jämiä. Yksikään kukka ei ole samasta langasta. Lankaa kului 280g. Olen oikein tyytyväinen tähän.

 

takaa.jpg

Takaosa on yksivärinen ja virkkasin sen ristiin menevin pylväin. Tulee vähän elävämpi pinta. Tää yksivärinen lanka on ajat sitten Karnaluksista tuomaani Camilla puuvillalankaa.

 

hylly.jpg

Uutta virkkausmallia metsäsästän. Tästä hyllystä useimmat mallit löytyvät. Ehkä ei ihan heti,mutta aikansa kun selaa niin sitten:) Tää hylly on yläkerrassa,jossa ei oleilla,paitsi minä. Siellä on ompelukone,lankavarastot  sun muut.

 

kirsikkapuu.jpg 

Sitten vielä pari puutarhakuvaa. Kirsikkapuu kukkii kilpaa auringonvalon kanssa. Tää puu ei ole kovin hyvä,vaikka nytkin kukassa onkin. Viime kesänä siihen tuli kokonaista yksi kirsikka ja edelliskesänä sentään kaksi:D

 

tyr%C3%A4kki%202.jpg

Altaan reunalla kukassa jonkun sortin tyräkki. Kaikki kasvit ovat sen pari viikkoo myöhässä,niin koleaa on ollut.

Oikein kivaa kesäkuista viikonloppua juuri Sinulle Ystäväiseni!

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu