Mikään kässy ei ole nyt valmis. Ei vaan ole jaksanut niin uutterasti tehdä. Sen sijaa  olen kaivanut esille ihanat Turkista tuomani kanavatyöpohjat.

 

turkin%20kanavaty%C3%B6.jpg

Tälläisen ihanuuden ja mun aivan sormet syyhyää päästäkseni tätä aloitamaan. Mulla vaan vielä ei ole tähän lankoja ostettuna. Mä en aio tehdä tästä taulua,vaan ajattelin liinaa olohuoneen pöydälle. Laittaisin oikei ohuen vuorin ja sitten virkkaisin pitsit reunoihin.

 

turkin%20ty%C3%B6.jpg

Siihen kuuluu vielä nämä. Näistä tulisi pikkuliinat lasivitriinin nurkkatasojen päälle. Nää on vuosien projektit,kun on aina niin paljon muuta tärkeämpää kässyä ensin,mutta jos silloin tällöin pikkuhiljaa pistelis,kunhan nyt ensin saan langat hankittua.

 

keitti%C3%B6n%20p%C3%B6yd%C3%A4ll%C3%A4.

Sitten niitä kukkia sulhaselta. Aivan valtavasti olen saanut kukkia,huushollin täyteen mun entiseltä sulhaseltani eli nykyiseltä aviomieheltäni:) Katsokaas vaikka. Nää on keittiön pöydällä.

 

maljakonkukat.jpg

Nämä olohuoneen lipaston päällä.

 

keijunkukat.jpg

Ja nämä.

 

olkkarin%20p%C3%B6yd%C3%A4ll%C3%A4.jpg

Tämmöset olohuoneen ruokapöydällä.

 

Olkun%20toinen.jpg

Nämä sohvapöydällä.

 

eteisess%C3%A4.jpg

Eteisessäkin on kimppu maljakossa.

 

ulkona.jpg

Ulkona porraspäässä ruusuja,joiden osa kukintaa on ohi,mutta nuppuja on.

 

mp%C3%A4riss%C3%A4.jpg

Sitten vielä etualan muurinkivellä nämä.

Oottekos saaneet mieheltänne näin paljon kukkia kerralla. Ei,eivät nämä ole meidän puutarhasta. Ei,vaan meillä on rakentamaton rivitalotontti ja siellä on vanha puutarha,jossa paljon kukkia,viinimarjapensaita ja omenapuitakin. Sieltä ollaan haettu ja istutettu puutarhaammekin kukkia. Mieheni teki "kukka-asetelmat" itse. Mä meinasin niitä vähän järjestellä,mutta hän ei antanut koskea niihin,vaan halusi tehdä itse. Kuulema miehisempää näkökulmaa:)

Kukikasta loppuviikkoa teillekkin:)

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu