Katsokaapas Intsun jalkaa!

k%C3%A4rmes.jpg

Tämä on jo aika hyvä,eikä ole niin paljoa kipee enää. Taannoin,kun meillä oli ne mieluisat kesävieraat,niin täällä heidän viimeisenä päivänä veimme heitä Lappajärven puolelle Risto Aution Ateljeehen. Siellä jätetään auto vähän alemmas ja kävellään korkeammalle kalliolle missä se mahtava kivimiljöö sijaitsee. Polun varressa on mustikkametsää ja minäkin siitä läheltä polkua poimin mustikoita suuhuni sandaalit pelkästään jaloissa. En mä siinä mitään huomannut ja kävelimme sinne ylös. Taiteilija oli mennyt hiljattain syömään ja häntä odottelimme,mutta kun ei alkanut kuulua,niin kävelimme takaisin alas. Mun oli jalka vietävän kipee. Sitten taiteilija tuli ja vieraamme lähti kävelemään takaisin ylös ja mua hävetti,kun kyselin pääsisinkö takaisin ylös autolla,sillä mun jalka on niin kipeä. Ihmettelin miksi on nyt aivan erityisen lujaa,kipeä,sillä kaiken aikaahan se on kipeä. Sieltäpäin käytiin vielä Lankavassa Kauhavalla. Sielläkin jalka oli niin kipee,että istuskelin joka välissä ja tuntuu,että se on aivan huipputurvoksissa sinä päivänä. Tultiin meille ja ruokailun jälkeen vieraamme oli lähdettävä kotimatkalle. Illalla myöhemmin aloin oikein tarkastella jalkaa,niin mitä näinkään. Selvästi käärmeen purema! Mietin pitääkö lääkäriin. En viitsinyt lähteä,kun meillä ei ole enää iltapäivystystä,ois pitänyt Seinäjoelle asti. Menin nukkumaan ja aamulla katselin. Se oli samanlainen kuin edellisenä päivänä,en lähtenyt lääkriin,kun en yöllä kerran kuollut,niin ajattelin ,että ei tähän kuole!! Pikkuhiljaa se on alkanut asettumaan,vaikka pakottaa sitä yhäkin ja just tuosta jalan päältä on tosi arka. Kun taidan selvitä ilman lääkäriä,niin mun mies sanoo,että olen tuostakin kohtaa niin paksunahkainen,että ei käärmekään saanut kaikkea myrkkyänsä minuun purtua:D:D

 

Nellalle.jpg

Tämmöset ptsisukat tikuttelin seiskaveikasta. Tällä samalla mallilla,millä olen tehnyt useasti ennenkin.

 

viinimarjat.jpg

On ihanaa,kun on marja-aika. Marjat kypsyvät niin metsissä kuin puutarhoissa. Yhtenä päivänä istuin tuolla puskan juurella ja poimin mustia viinimarjoja. Niitä jäi sinne ja punaisiakin pitäis käydä poimimassa. Näistä mustista meinaan tänään tehdä työmiehille jälkkäriksi kiisselin.

Nautitaan lämmöstä!

Kiitokset käynnistä ja kommenteista! T.Intsu