Meinaa olla niin vilskettä,että ei blogin ääreen tahdo ehtiä. Ei kai tää minun hitaus voi  suinkaan johtua siitä,että on vanhentunut ja hidastunut:) Nyt sitten päivitän  vähän kaikenlaisesta jutusta.

 

kukkaro.jpg

Rahapussukan väkersin vielä näyttelyä varten. Tosin rahaa siellä ei ole,se on tyhjää täynnä:) Paitsi vuoren sinne ompelin.

 

saviruukku.jpg

Viikonloppuna oli nuorimman miniäni synttärit ja tein hänelle mm. mosaiikkiruukun. Kaikille kolmelle miniälleni olen tehnyt ruukut. Toisille jo aiemmin.

 

ruukkukukka.jpg

Ostin tietysti kukankin ruukkuun.

 

mustapiiras.jpg

Minun ehdotuksesta hän piti synttärit nyyttäri periaatteella. Kaikki veimme jotain ja paljon kertyi hyväskää. Minä tein ja vein mustikkapiiraan. Puhuttiin sitä,että kun meitä on niin paljon,niin vois vaikka aina pitää synttärit nyyttäreinä,niin ei jäisi yhden ihmisen kontolle leipoa koko viikon.

 

hutunkeitto.jpg

Lauantaina piti mieheni kaveriksi lähteä pesisotteluun Jalasjärvelle. Se olikin mun tään kesän eka ottelu,jota olin katsomassa. Aika viileä sää oli,mutta siellä ei onneksi satanut. Ei ollut edes niin jännä ottelu,kun nää meidän paikkakunnan naiset olivat aika ylivoimaisia.

 

N%C3%A4yttely%201.jpg

Sitten sinne näyttelyyn. Siellä se nyt on Nurmon kirjaston lasivitriinissä.

 

n%C3%A4yttely%202.jpg

Nämä pari kuvaa ovat minun puoleltani.

 

Anna-Kaisan.jpg

Tää upeampi puoli on ystäväni.

 

kokonaisuus.jpg

Kokonaisuutta,vaikka ei tuosta paljon selvää saa.

 

vieraskirjat.jpg

Meidän vieraskirjapöytä. Tervemenoa katselemaan,jotka pääsette.

Seuraavaksi päivitän kaiketi vasta viikon kuluttua,sillä meille on tulossa yövieraita ja vietän aikani heidän kanssaan:)

Kivaa viikkoa jokaiselle.

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.intsu