Niin vaan on joulukuu menossa kovaa vauhtia kohti suurta juhlaa. Kaikkea pitäis koettaa kiiruusti puuhata,mutta mitäs minä teen. Minäpä vaan värittelin värityskirjastani sivun. Kuulema rauhoittaa mieltä. En mä nyt tiedä tarvinko mä nyt just mielen rauhoitusta ja melkein käy päinvastoin,kun aikaa käyttää noin turhanpäiväiseen:)

 

linnut.jpg

Tälläisen lintukuvan valitsin ja enpä ois uskonut,mutta aikamoinen puuha oli tämäkin. On niin pikkutarkkaa ja kyllä minä laitoinkin aika monenlaista sävyä. Puuväripakkauksestani,joissa sävyjä on 72!

 

paketit.jpg

Tuossa osaa joululahjoista paketoituna,niitä tulee isot kasat,kun 13 lastenlasta ja joillekin sukulaisille ja ystäville.

 

Sitten tänään on ollut hauska päivä,kun perinteisesti yhden tyttölapsen/neitosen kanssa taas tänäkin vuonna yhdessä leivoimme heille piparit. Tää meidän yhteinen perinne on alkanut kauan sitten,kun äitinsä ei voi keliakian vuoksi jauhoja käsitellä.

 

Saran%20omat.jpg

Siinä leipomistouhut aluillaan ja kivan näköisiä muotteja oli paljon. Kuvassa ei tokikaan näy kaikki.

 

pippa.jpg

Uuniin menoa odottamassa

 

kuvioita.jpg

Tässäkin.

 

paaaljon%20pipar.jpg

Näin paljon saimme valmista aikaan. Pakkasin Elmu-kelmua päälle,että sai tuolla tarjottimella vietyä. Mä olen tuon tarjottimen viime vuonna saanut joulupukilta ja voi kuinka se on hyvä ja jatkuvasti käytössä. Kiitos vaan sinne joulupukille:)

 

julvalot%202.jpg

Ikkunoissa on jouluvaloja. Näitä nyt kuvasin vähän,jotka olen ajat sitten tehnyt pläkkipellistä tuollaiset kukkaset.

 

julvalot.jpg

Toisestakin kohtaa,vaikka ei kuvista saa käsitystä millaiset ne ovat.

 

valolasi.jpg

Tunnelmallisia hämyvalojakin on ilmestynyt sinne ja tänne.

Tästä jatketaan viikkoa eteenpäin.

Kiitokset halausten kera käynneistä ja kommenteista! T.Intsu