Molemmin puolin ennen joulua oli ystäväpariskunnalla synttärit. Rouvalla juuri ennen joulua ja herralla heti joulun jälkeen. Minä joulunpyhinä sitten tikuttelin sukkia.

 

Fasilille.jpg

Tälläiset harmaasävyiset perussukat tuli seiskaveikasta.

 

Elviiralle.jpg

Rouva sai tämmöset tossukat,jotka jo aikaisemmin olen tehnyt.

 

j%C3%A4%C3%A4lyhtyj%C3%A4.jpg

Vähän kokeilin jääkukkia tehdä. Mulla vaan ei ollutkaan sopivia kukkasia mitä olisin voinut laittaa. Toiseen mandariinin kuoret ja toiseen joulutähdestä. No ei tullut kauniita. Olen viimetalvenakin tehnyt huomattavasti paremmalla menestyksellä.

 

M%C3%B6lsk%C3%A4.jpg

Sitten pientä surua on tullut. Nimittäin eilen tää karvainen lapsenlapseni Mölli kuoli yhtäkkiä kotonaan ilmeisesti johonkin sairaskohtaukseen. Voi,siellä on kovasti surua nyt mummin tytöntylleröllä,jolle Mölli oli tosi tärkeä. Aikoinaan mieheni kanssa olen tämän brittikissan hakenut pienenä pentuna Helsingistä asti ja ollut meillä monet kerrat hoidossa. Nyt Mölli on haudattuna tuonne meidän puutarhaan. Mieheni on ennen pakkasia laittanut tuonne puutarhaan styroxista alueen,joka ei menisi jäähän. Aivan siltä varalta,jos meidän Sindille tulee lähtö talven aikana, kun on niin vanha koira. En olisi ikinä uskonut,että sinne haudataankin Mölli ensin. Toivon,että pikkutytöntyllerö selviää tästä hyvin. Pian hänellä on synttäritkin,että eiköhän sitten tule vähän muutakin ajateltavaa.

Rentouttavaa viikonloppua!

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu