Joku aika sitten oli vierailu ystäviemme uudessa asunnossa ja me vietiin tupaantuliaislahjaksi,kuinka ollakaan,mosaiikkiruukun kukkasen kera,mutta en muistanut kuvata kukkasta. Ruukun vain.

 

l%C3%A4hiruukku.jpg

Tämmönen ruukku tälläkertaa.

Kesäkukkia olen jo vähän hakenut.

 

TERASSIKUKKA%202.jpg

TERASSIKUKAT%205.jpg

TERASSIKUKAT%201.jpg

Näitä on terassilla kolme samanlaista amppelia. Arvelin,että uskallan jo laittaa,sillä terassi on suojainen,kun on lasitettu.

 

TERASSIKUKKA%203.jpg

Sitten siellä on vielä kaksi tämmöstä ruukkua samanlaisin kukkasin.

 

vauvankihara.jpg

Ai että mikäkö se tämä on. Tää kuva on varta vasten Vanhaa Rouvaa varten. Kas joskus aikaa sitten piti vastata johonkin haasteeseen ja siihen piti laittaa oma kuva. En silloin löytänyt lapsuuskuviani. Nyt löysin sen albumin ja muistin,kun Vanha Rouva silloin sanoi,että olisi niin halunnut nähdä minun enkelimäiset vauvankiharat! Tässä ne nyt ovat. Intsu 1v vauvankiharat hulmuten.......:D

Mä olen nyt kirjaimellisesti vähän heikossa hapessa ja menen lepäämään ja ottamaan koneestani happea,niin kyllä täm taas sitten tästä.

Helluntaikin on tulossa ja äiti aina sanoi,kun olin teini,että jos ei heilaa helluntaina,niin ei koko kesänä ketään. Siitä asti mä olen pitänyt varani,että tuo heila on:D

Iloista Helluntaijuhlaa ihan jokaiselle lukijalleni! Iso kiitos myös käynneistä ja kommenteista! T. Intsu