Kaikenlaista postattavaa ois,etten oikein meinaa tietää mitä tänne laitan. Käsitöissä ei kylläkään ole valmista. Näytän nyt kuitenkin yhden keskeneräisen työn.

 

kranssikanavaty%C3%B6.jpg

Mm. tämmönen kanavatyö on kesken. Voi mä tykkäisin tätä vaan tehdä,mutta ehdin piston silloin tällöin. Tästä ei tule taulua,ei tyynyä,ei laukkua,ei liinaa,vaan se mikä tästä tulee jääköön vielä arvoitukseksi:) Mulla on kolme suurta käsityötä kesken,pari keskikokoista ja muutama pieni. Vaan kyllä ne kaikki ajallaan valmistunee.

 

Molla.jpg

Viime launataina olin jälleen Kauhavalla, Lankavan Kässäklubissa. Meille kaikille yllätykseksi Molla Mills tuli sinne käymään ja lankoja ostamaan.

 

Mollan%20kirja.jpg

Lankavan Kirsti järjesti siellä arvonnan,nimi vain paperiin,paperit koriin ja Molla suoritti arvonnan. Palkintona oli kolme Mollan Virkkuri kirjaa,joista voittaja sai valita yhden. ja en voi uskoa,mutta minua onni potkaisi ja voitin!! Minä valitsin tuon Virkkuri kakkosen.

 

mollanterv..jpg

Katsokaa kuinka nätisti Molla minulle kirjoitti. Minä olen Mollaan tutustunut monta vuotta sitten,kun satuttiin yhtaikaa työnäytökseen Lankavassa.

 

Mollahenkari.jpg

Kirjahan on pullollaan toinen toistaan kauniimpia malleja,mutta kuvasin nyt maistaisiksi vain tämän. Eikö olekin kiva idea.

 

VERBINA.jpg

Sitten kukkasiin. Porraspäähän sisääntulon yhteyteen olen ostanut kaksi tämmöstä verbena-amppelia.

 

S%C3%84RKYNY%20SYD%C3%84N.jpg

Mulla on kukkia viimetalvena paljon kuollut,mutta ainakin särkynyt sydän jaksaa kukkia.

 

ORVOT.jpg

Orvokit,jotka ostin aikaisin keväällä ovat ainakin voimissaan.

 

omenapuu.jpg

Meillä on yhdellä tontilla vanhaa puutarhaa ja omenapuut ainakin kukkivat kovasti.

 

omenankukka.jpg

Minusta omenapuun kukka on niin herkän kaunis.

 

OLKUN%20P%C3%96YD%C3%84SS%C3%84.jpg

Kyllä minulla jotain sisälläkin kukkii,liinoissa,ruukuissa ja maljakoissakin.

Aurinkoista viikkoa ja kiitos käynneistä,sekä kommenteista. T.Intsu