Viimeviikonloppuun sijoittuivat paikakuntamme kevätmarkkinat Ja tottahan minäkin siellä pika pikaa käväisin. Mutta ensin näytän valmistamiani saippuoita,jotka jo tein lähetysmyyjäisiin,mutta en ole muistanut täällä esitellä.

 

saippuat.jpg

Tässäpä niitä. Vihreät,hiukan ruman värisiä tuli,mutta ovat miedon freesian tuoksuja. Mulla on vielä värien /sävyjen kanssa opettelua. Kiva niitä on kuitenkin tehdä. Vaalea saippua on oikein ihanan ruusun tuoksua.

 

saiput%20korissa.jpg

Tässä olen laittanut ne sellofaaniin ja eiku myymään:)

 

ilmapallot.jpg

Sitten markkinoille. Mitä oliskaan kevät ilman markkinoita. Ja tietysti siellä ilmapallokauppias.

 

metrilakut.jpg

Niin ja metrilakuja. Voi kyllä mä söisin,jos saisin!

 

kojut.jpg

Paljon kaikenlaisia myyntikojuja oli,oli uusia myyjiä mitä ei ennen ole ollut ja huomasin,että varsinaista krääsää oli vähempi ja muut myyjät oli lisääntyneet.

 

p%C3%A4%C3%A4llepantavaa.jpg

Päällepantavaakin olisi voinut löytyä.

 

mirrit.jpg

Nämä oli kuin olisi ollut eläviä kisuleita.

 

siilipariskunta.jpg

Mun markkinaostos. Tommonen siilipariskunta. Ois pitänyt asetella vähän paremmin,että toinenkin siili ois näkynyt kunnolla. Mä uuden kameran kanssa vasta opettelen,jotain olen oppinutkin,mutta paljon on vielä opittavaakin. Sen olen jo huomannut,että ainakin värit kuvissa on nyt selkeämmät.

Järjestään jokainen teistä sanoi tuossa edellä mun 1v-kuvasta,että topakka! Mitä,minäkö!? Äitivainaa sanoi,että olen ollut helppohoitoinen lapsi,kiltti ja rauhallinen. En mä nyt sitten tiedä oisko hän ollut myös minun teini-iästä samaa mieltä:) Mutta nykyäänhän minä ainakin olen hyvin hillitty,tyyni ja rauhallinen:D

Kiitos paljon käynneistä ja kommenteista! T.Intsu