Ostamaani muurauslankaa yritän kuluttaa. Voi vieläkin sitä jäi vaikka kuinka.

 

VALK.jpg

Nyt virkkailin tämmösen pikkukorin. Kaksinkertaisella langalla ja koukku nro.4,5. Meni miltei kaksi rullaa.

 

muurauslankakori.jpg

Laitoin korin täytteeksi vähän silkkikukkia. Katsotaan nyt mihin tarkoitukseen sen varsinaisesti otan.

 

Sitten mä olen leiponut jotain.

 

M-KAKKU.jpg

Tämmösen tavallisen sitruunaisen kakun.

 

NAKKIRULLAT.jpg

Nakkirullia.Yleensähän minä laitan noitten sisään ruohosipulituorejuustoa,paprikaa ja kinkkua. Tälläkertaa korvasin kinkun nakeilla ja hyvää tuli.

 

voippis.jpg

Sitten tein tään voileipäkakun,kun odotan illaksi vieraita. Meillä on tänään taas pitkästä aikaa kotirukousilta. Eli seurakunnassamme on kerran kuukaudessa koitrukousiltoja yhtaikaa 3-4 kodissa,kuka on halunnut tämmösen illan ottaa. Me lauletaan ja rukoillaan mitä moninaisempia asioita. Mitä nyt kenenkäkin sydämellä on,saa kertoa ja sitten yhdessä rukoillaan. Voi olla henkilökohtaisia esirukouspyyntöjä ja sitten on laajempia rukousaiheita valtiovaltaa myöten ja aina maailman ääriin saakka. Nämä ovat olleet niin Siunattuja iltoja,että oikein ilolla odotan. Tarjoiluissa pitäis noudattaa hillitympää linjaa,mutta minun teki niin mieleni edes jotain laittaa:) Imuroinut olen pää höyryssä. Kas kun koiruunen on just nyt niin voimakkaalla karvanajolla ja toivon etteivät vieraittemme yllä pois lähtiessä näyttäsi olevan kuin Sindin turkki:D

 

Rentouttavaa viikonloppua juuri Sinulle! Kiitos käynneistä ja kommenteista! T.Intsu