Tuntuu,että on kauan aikaa,kun olen tätä päivittänyt. Ei siitä kuitenkaan oikeasti ole kuin muutama päivä. Elämä vaan on niin hetkistä ja olen hötkyillyt vähän siellä ja täällä. Sitäpaitsi mua harmittaa vimmatusti. Jaa,että mikäkö? No,tuo laukuntekele,kun ei siitä nyt tullutkaan yhtään semmonen kuin olin ajatellut. En tykkää siitä lainkaan.

1536094.jpg

Minä olen nähnyt blogeissa tämäntapaisia hienoja laukkuja isoäidin neliöllä tehtyjä.Tästä vaan ei kuitenkaan tullut jotenkin mun tyylinen. Väri on kyllä hyvä,mutta jotenkin tuo hihna on kamala. Olkalaukkua ajattelin ja niin hihnan virkkasin. Hihnasta tuli ensin liian pitkä ja sitten mä sitä lyhensin,nutta en mä siitä tykännyt,vaikka mitä tekisi.Lankanan on Cocos,siis molemmat langat ,sekä sinisenkirjava,että harmaasävyinen. Yksivärisen lilahtavan vuorinkin mä laukkuun ompelin.