Mun täytynee kiireen vilkkaa kuluttaa Seinäjoen messuilta ostetut tarvikkeet,koska mä odotan suurella innolla Tampereen messuja ja mitä sieltä löytyykään. Tarvikkeiden lisäksi parasta messuantia on tietenkin sieltä poimitut uudet ideat. Tosin Seinäjoen messuilla ei ollut paljon mitään uutta. Tampereelta niitä ideoita just odotan. Vai voiko aina tulla uutta ja uutta,eikö koskaan tule rajoja vastaan!?

1974180.jpg
Tämän langan Seinäjoelta löysin. Minulle aivan entuudestaan tuntematon lanka.Siitä sitten koetin tikutella huivin. Ajatelkaa tuo lanka on tuommonen,siis tuo on neulottu samasta kerästä.Kyllä oli mielenkiintoinen neuloa langan vaihtelevuuden vuoksi. Huivi ois saanut olla himpun verran pidempi,mutta lanka oli muistaakseni aika arvokasta ja ostin kokeilumielessä vain yhden kerän. Lanka on Gedifra Filorosa. Neuloin aina oikein neuletta 6,5 numeron puikoilla. Mut ei se niin hirveen nopeesti ollut tehtynä,vaikka vois ajatella,kun paksuilla puikoilla. Nuo kaikki möykyt hidasti vähän sitä neulomista,mutta kiva oli tehdä.

1974182.jpg
Joitain joulukoristeaihioita messuilta ostin. Tämä on nyt sitten eka koriste tehtynä tulevaksi jouluksi.Tuossa ei näin kuvassa kovin hyvin näy,mutta tuollaiset pienet valkoiset kohdat ovat ihastuttavasti helmiä.Mä niin,niin tykkään tehdä ristipistojuttujakin ja kirjontaa myös. Mulla vaan on nyt seuraavaksi pieniä tilaustöitä,joiden tikuttelun olen jo aloittanutkin ja sitten mä varmaan jouluun saakka neulon kaikkee lastenlapsilleni,lapasta,sukkaa,pipoa,huivia,villatakkia,villahousuja. Kaikkia saisin tehdä niin paljon kuin ennätän,mutta välillä voi tehdä vaihtelun vuoksi pienen ristipistojutunkin.