Useimmat kaiketi viettää tään viikonlopun mökillä. Me ei ehditty tälläkertaa,on kaikenlaista menoa ja puuhaa ollut. Sitäpaitsi ei meidän mökkikausi ole tähän venetsialasiviikonloppuun tavannut päättyä,vaan kyllä me vielä pitkin syksyäkin siellä kuljetaan. Puolukkaankin siellä vielä pitää päästä.

 

Mä tässä viikolla olen taas tikutellut parit vauvan tossut. Nää on näitä mun samoilla malleilla. Mä tein nämä ihan seurakuntani myyjäisiä varten,jotka pidetään vasta ennen joulua,mutta onpa jotain jo valmiina sinnekin. Hiirulaistossuissa lanka on Woolia ja vaaleissa tossuissa jotain vyötteetöntä sekoitelangan jämiä.

 

Tämän kauniin mieltä lämmittävän sydämen sain Marjutilta. Kaumeimmat kiitokset sinulle ystäväiseni. Mä jaan tään,niin siinäpä se,ystäviä on paljon! Taidan tälläkertaa ojentaa tämän Vyyhdin viemää blogin Eilalle ja Heivattujen kudelmien Marille.