Nyt ei ole näyttää valmista työtä,vaikka koko ajan teenkin,mutta ovat salaisuuksia,eikä voi paljastaa ennenkuin sitten lahjan saajat ovat saaneet omansa. Välipaloina olen aloittanut tekemään tälläistä kanavatyötä,joka yhtenä päivänä tuli vastaan jemma nimisestä paikasta:)

 

Olen katsonut kotini seinältä tälle paikan. Tätä olen tehnyt vasta vähäsen ja tällä ei ole aikataulua ja en tee tätä kovin intessiivisesti,vaan jonkun piston silloin tällöin. Mulla on aina varsinaisen käsityön rinnalla joku isompi kiireetön projekti ja niitä varsinaisia käsitöitäkin voi olla menossa monta.

Sitten ,olen saanut aivan ihanat tunnustukset/ huomionosoitukset  ENKULIN KÄSITYÖT BLOGISTA . Kiitos valtavasti Sinulle Ystäväiseni!

 

Sääntöihin kuuluu linkittää blogi keneltä on saanut. Sitten pitää kertoa seitsemän faktaa itsestään ja jatkaa eteenpäin viidelletoista blogille. No mun linkitykset ovat aina vähän niin ja näin:) Enkä mä millään jaksa miettiä kaikkien ihanien blogien joukosta 15,joten kaikki ,jotka täällä käyvät voivat halutessaan omia nää itselleen. Jokainen olette tunnustuksen arvoisia ja ansainneet ne! Mutta ne seitsemän faktaa! Pitää oikein miettiä,olen täällä jo niin kaikenlaista lörpötellyt:) Ei kylläkään sanottu,että pitää olla uusia asioita.

1. Tietysti tää,että koko suuri perheeni on minulle rakas,jokainen sen jäsen ja sitten tääkin minkä jo tiedätte,että yhtä rakkaita ovat minulle myös hengelliset asiat ja kristilliset elämänarvot.

2. Olen elämässäni ollut sairaalassa seitsemän kertaa leikkauksissa. Toki sairaaloissa olen ollut paljon enemmän,mutta siis leikkauskertoja 7.

3. Olen asunut seitsemässä eri asunnossa. Kuusi asuntoa omakotitalossa ja yksi kerrostalossa.

4. Minulla ei ole lainkaan siskoja. Ainoastaan yksi veli.

5. En osaa laulaa lainkaan,en siis yhtään. Ennenvanhaan koululuokassa,kun piti yksin laulaa laulukokeissa,niin opettaja kun ilmoitti,että on mun vuoro,niin se sai jo aikaan luokassa iloisen naurunremahduksen:) Lopuksi mä kieltäydyin yksinlaulusta,kun lauloin tai en ,niin se sama huono numero siitä tuli:)

6. Minun yksi suuri hupi on selailla ja lukea eri matkaoppaita ja matkaopas-lehtiä edestakaisin,vaikka en aikoisikaan matkoille. Myös sellaisista maista katselen ja luen tarkasti,vaikka tiedän että niihin maihin en edes ikinä halua matkustaa. Onkohan hullumpaa kuultu :D

7. Olen kerran yllätyksenä tilannut kuumailmapallo-lennon miehelleni (myös itse oli lennolla) häälahjaksi.

Jep,selvisinpäs tuosta!

Oikein mukavaa talvista tammikuun viikkoa!