Tänään Intsu on ollut tässä sairaalassa. En ole täällä kertonut ,mutta nytpä kerron. Minulla oli lokakuussa tavanomainen syöpätarkastus ja niinkuin aina sitä ennen otetaan kokeita,jotka sitten ovat valmiit lääkäripäivänä. Minä luulin,että rutiinitarkastus,mutta lääkäri sanoi,että mulla on luustoarvo selkeästi kohonnut. Sanoi,että ei kuitenkaan paljoa ja ettei sitä kannata ajatella. Sanoi,että otetaan kuukauden kuluttua varmuuden vuoksi uusintakokeet.. Uudet kokeet,kun valmistui,niin sairaalasta soitetaan,että mun luustoarvo on 1123,kun sais olla sata. Mä kysyin vielä,että kuulinko nyt oikein,että toista tuhatta. Mulle sanottiin,että kyllä,että on hyvin korkea ja vakava tilanne. Määrättiin kiireesti lisäkokeita ja uuden vuoden aattona aamu seitsemältä mun piti taas käydä labrassa ja sitä ennenkin otettiin joitain kokeita ja nyt tälle päivää lääkäriaika. Oli vahva epäilys,että syöpä on nyt pesinyt luustoon. Minä olen murehtinut ja monet hautajaiset itselle järjestänyt ! Vähän joulukin meni piloille tään vuoksi.Tänään lääkäri ihmettelee hiukan sitä,että kuinka mä taas olen vastaanotolla. Sanoin,että niistä luustoarvoista,kun ovat niin korkeat. Lääkäri katselee mun koetuloksia ja sanoi,ei tämä ole mikään korkea arvo,että 113,että ei tää mitään merkkaa. Mä alan sanomaan,että mulle soitettiin ja sanottiin,että se on toista tuhatta. Lääkäri alkaa enempi lukea mun sairaskertomuksia ja näkee,että sinne tosiaan on niin kirjoitettu,mutta kun tarkisti kaikki mun labrakokeet,niin missään mun arvot eivät olleet korkeat!! Lääkäri sanoi,että hänen sanelun perusteella hoitaja on kirjoittanut lausunnon puhtaaksi ja on tullut suuri virhe,että oikeasti mulla ei ole mitään sellaista huolestuttavaa ollut,ei aiemmin,eikä nyt,eikä mikään viittaa syöpään. Lääkäri sanoi olevansa kovasti pahoillaan,että mun on pitänyt turhaan stressata. Kyllä mä oli hämmästynyt,että tosiaan noin suuri virhe voi tulla. Mutta selvisi ja mä annoin virheen anteeksi,asioiden näin ollessa minähän taas sain kuin uuden elämän. Silti kummastuttaa,että eikö voi luottaa siihen mitä sairaalasta ilmoitetaan. Mutta kaikenkaikkiaan on tämä iso ilon päivä.!



Sitten pukkaa tavallista tummanharmaata miesten sukkaa. Nää ei ole vuoden eka valmis käsityö,vaan viimevuoden viimeiset. Mm. nämä löysi se mun poika synttäripaketistaan rakettien paukkuessa. Muutakin toki löytyi.  Harmaa on seiskaveikkaa ja muut jämiä. Koko noin 43-44.