Taas olen valmistanut korin. Tälläkertaa en tehnyt rottingista,vaan virkkasin.

 

hedelm%C3%A4kori-normal.jpg

Tämä on aika suuri kori ja syvyyttä saa lisää,jos ei käännä aivan noin paljon reunaa. Kun kuvasin,niin mulla on vain rekvisiittana hedelmiä. Siihen nyt voi laittaa mitä tahansa, esim. lankoja:) Mulla oli kolmenlaista lankaa,joilla tein yhtaikaa. Melissa lankaa,joka on joskus kotiutunut Karnaluksista,sitten seiskaveikkaa ja Esiton virkkauslankaa. Tuli paksu ja tukeva. Koukku oli 7.

 

gortit-normal.jpg

Viimeaikoina olen saanut ihania enkelikortteja ystäviltäni kokoelmiini. Kiitos teille Ystäväni. Mulla on taas vino pino lajittelematta kortteja albumeihin. Toinen pino ja paljon suurempi sellainen, on valokuvia, jotka pitäis albumeihin laittaa.

Enkeleitä Sinunkin päivääsi! T:Intsu