Niin on jäänyt juhannus taas taakse. Kiva vaan elää normaalia arkea. Ei niitä pyhäpäiviäkään aina jaksais. Me ei mitään erityistä tehty juhannuksen aikana. Aattona oltiin ihan vaan kahdestaan kotona kaupassa käyntiä lukuun ottamatta. Ekana juhannuspäivänä tavattiin lapsiamme perheineen. Ja eilen piipahdettiin mökille. Juhannussää ei sinne pidemmäksi aikaa houkutellut viihtymään.

Virkkaillut olen kaikenlaista,mutta monia keskeneräisiä töitä on,eikä valmiiksi asti ole tullut,kuin pari hassua tuttinauhaa.

 

tuttinauhat.jpg

Ajattelin,että meidän porukan nuorimmaisella on hyvä tutin olla nauhassa ainakin automatkalla,niin ei tarvi etsiä mihin se putosi.

Mökiltä taas napsin jonkun kuvan.

 

m%C3%B6kki.jpg

Puoli mökkiä näkyy kuvassa ja vähän järvikin pilkottaa.

 

j%C3%A4%C3%A4%C3%A4rvi.jpg

Pikkuisen enempi järveä. Se "meidän" järvi on semmonen hevosenkengän muotoinen.

 

j%C3%A4k%C3%A4l%C3%A4.jpg

Siellä puissa kasvaa kivasti jäkälää.

 

puolukat.jpg

Huomasin,että paljon paljon oli siellä puolukoita kukassa. Voi tulla niitten suhteen hyvä vuosi.

 

veneet.jpg

Siinä meidän veneet rannassa odottelee soutajaa.

Vielä mun piti sanoa niistä virkkaamastani mandaloista,etä nyt kun mulle valistettiin mitä ne on,niin en tykkää yhtään. Meditaatio ja itämainen kaikenlainen mystiikka ei kauempana voi olla minusta ja niistä kristinuskon arvoista mitä minä  edustan. Minä viattomuuksissani tein ja luulin niitten olevan pelkästään sieviä liinoja. Minulle ei niissä muuta tarkoitusta ole! No,se niistä.

Toivotaan ja odotellaan lämpimiä kesäpäiviä.

Kiitoksin:Intsu