Olen täällä puuhaillut kaikenlaista. Puuhaa on enempi kuin aikaa ja voimia,mutta teen sen veran kuin jaksan.

 

gorkit.jpg

Meillä on valtavasti tämmösiä korkkeja,jotka tulee semmosesta pienestä juomapurkista,joka on apteekista saatava lääke. Mieheni käyttää sitä lääkettä muistin tueksi. Olen ottanut korkkeja talteen.

 

sssis%C3%A4llys.jpg

liss%C3%A4%C3%A4.jpg

Sitten päädyin tekemään korkeista muistipelin. Eikö sovikin hyvin,muistijuoman korkeista muistipeli:) Kyllä nyt luulisi muistin harjaantuvan:) Liimasin korkkien pohjalle kaikenlasia kuvioita,mitä askartelulaatikoista löysin,myös nappeja,tarroja jne. Kaikkiaan on 52 paria korkkeja. Tää vois olla ihan hyvin mummulapelinä,kun sitä tekemistä pitäis aina olla,kun lapsenlapset tulevat.

 

truusu.jpg

Sitten tää minun suuri iloni ja murheengryyni,nimittäin puutarha. Siellä on aina se sama juttu,töitä enempi kuin jaksan ja pystyn. Silti tuo piha tuottaa myös paljon ilon hetkiä. Siinä vähän istutuksia.

 

kasvaa.jpg

Tässä lisää

 

istutetut.jpg

Ja tässä.

 

puna-ample.jpg

ampppelikukka.jpg

siniampple.jpg

Terassilla amppeleita. Olen hullun lailla käynyt naapurikaupungista hakemassa mieluisia kesäkukkia,kun täältä en löytänyt. Mulla on paljon vielä istutettavaa ruukkuihin ja rikkaruohojen kitkemistä yms.

Mukavaa viikonloppua! Kiitos!T.Intsu