Viimeviikonloppuna olisi ollut todella monenlaista ohjelmaa. Lauantaina Lankavasta  vietettiin pikkujoulupäivää Kortesjärven Purmojärvellä ja monenlaista kivaa siellä olisi ollut. Mutta minä olin niin viikosta väsyksissä,etten siltikään lähtenyt sinne. Lankavassa kyllä kävin,kun mun tekeillä olevasta joulusalaisuudesta uupui lankaa ja samalla sain viedä lasten sukkia sinne Hyvän Mielen Joulukeräykseen,jotka jaetaan täällä kotimaassa vähävaraisille perheille. Siellä olikin neuleita tosi monta isoa laatikollista.

 

matkasukka.jpg

Nämä sukat tikuttelin Etelä-Suomen reissun automatkoilla. Aikaa oli isännän ajaessa ja kun matka kestää 5t mennen tullen. Toisen sukan tein mennessä ja toisen tullessa. Malli ihan tavis muuten,mutta etupuolella pientä palmikkoa. Lankana seiska veikka. Ehkä 8v-10v kokoa.

 

spr-sukka.jpg

Mä ilmeisesti olen innostunut sydänkuvioiseen,kun näissäkin on sydämet. Lankana jälleen seiska veikka ja valkoinen jämää. Samoin nää on kokoa 8-10v

 

oranssit.jpg

Sitten vielä nämä yhdet,niinikään sydänkuviolla. Lanka on Alicen baby-lankaa. Koko on 3v.

 

Joulumessut.jpg

Viikonloppuna oli Vanhan Paukun Joulunavausmessut. Mä en kovin paljon siellä viitsinyt laiskuuttani kuvailla. Ihan parit hassut kuvat vaan. Kyllä se on täällä niin ,että nämä messut avaa tien joulun odotukseen. Nytkin siellä oli hyvä tunnelma. Tapasin monia tuttuja,kivoja kohtaamisia ja kiva katsella erityisesti mitä kaikkee ihanaa käsityötä ihmiset olivat tehneet:)

 

puu-ukko.jpg

havukuuset.jpg

Ulos oli rakenneltu kaikenlaisia kivoja juttuja. Ulkona oli paljon myyjiäkin toki.

party%20lite.jpg

ovikoristeet.jpg

Kotona huomasin,että eihän mulla kamerassa ollut kuin nää pari kuvaa sisältä,vaikka kuvattavaa ois ollut,jos jonkinlaista.

 

arvalla.jpg

Sitten nämä. Jaa että mitäkö nämä ovat? No,enimmäkseen mun arpavoittoja!! Mulla tuuri pukki! Minä ostin tietysti Marttojen pöydästä useamman arvan ja kansalaisopiston pöydästäkin vitosella kolme arpaa ja ostinkos joltain koululaiselta ja minähän voitin kaikilta,huh hoi. Yhtäkkiä mulla oli kassi täynnä tavaraa ja en mä ollut ehtinyt edes shoppailla:)

Kivaa viikkoa jokaiselle. Kiitoksin:Intsu