Yhdessä blogissa näin mielestäni kivoja liinoja ja kysyin häneltä missä olisi liinan malleja. No,netissä hakusanalla hittiliina. Kiitos sinulle Tuksu neuvosta! Sieltä niitä sitten löytyi. En ollut tiennyt,enkä ennen nähnyt siellä,että tää on niin suosittu,että oikein hitti. Minä nyt olenkin jäljessä  vähän joka hommassa.

 

hittiliina.jpg

Minä näitä liinoja suunnittelin keittiöni pöydälle ja kuudella eri värillä virkkasin. Keittiöni värien mukaan. Lankana Alizen puuvillalanka Bella. Pikkuisen on löyhäkierteistä,mutta hyvin sain silti tehtyä ja koukulla 2,5. Lankaa meni noin 600g.

 

poikkiliinat.jpg

Kolme poikkiliinaa tein ja juhannukseksi sain nämä valmiiksi ja olivat juhannuksen myös pöydässä. Vaihtelin vähän värien järjestystä,niin sai vähän elävyyttä silläkin tapaa.

 

Kisulin%20kanssa.jpg

Juhannuksena tapasimme osaa lapsistamme perheineen. Osalla oli muita menoja.Tässä meidän pieni savolaispoika kissaa harjaamassa:)

Puutarhassa ois vaikka mitä kuvattavaa taas,mutta säästän teidät tälläkertaa kukkakuvilta ja kuvasin vallan muuta.

 

kulta-aika.jpg

Kesän aluksi,kun meikäläinen vanheni,niin sain joitain lahjoja . Ystävät vaan antaa aina jotain,vaikka en täyttänyt pyöreitä ja sanoin etten pidä mitään juhlia. Tämän kirjankin sain. Takakannessa sanottiin,että jos on tykännyt Khaled Hosseinin kirjoista esim. Tuhat loistavaa aurinkoa,niin tykkää tästäkin. Olen nyt kolmasosan lukenut,mutta minusta ei ole suinkaan Hosseiniin verrattavissa. Tää kirja ei ole vielä minua lumonnut,mutta koska en ole vielä kokonaan lukenut,niin on sillä vielä siihen mahdollisuus parinsadan sivun verran:)

 

ihana-lehti.jpg

Sain nämä kivat askartelulehdet ja olen saanut jo nyt niistä ideoita päähäni. Jää nähtäväksi toteutuuko ideat.

 

laukkukorun.jpg

Tämä ihastuttava laukkukoru tai avainkoru tai missä kukin sitä haluais pitääkään,niin tuli mulle kirjekuoressa Kanadasta asti:)

 

k%C3%A4sveska.jpg

Laitoin sen uuteen käsilaukkuuni. Minä halusin,kun oltiin Tuurissa,niin itselleni nahkapaikasta kerrankin nahkaisen käsilaukun,kun entisistä niin monet tahtoo olla itse tehtyjä. Ommeltuja,virkattuja ja neulottua,niin nyt piti saada jotain muuta.

Taivalletaan  iloisesti ja aurinkoisesti tätä alkanutta viikkoa eteenpäin.

Kiitos taas teille kaikille.T.Intsu