Ajatelkaa yksi mummin prinsessa toi tullessaan tekemiään käsitöitä,että saan ottaa blogia varten kuvia nyt kun en itse pysty tehdä.Eikö hän olekin ihana. En pysty kameraakaan pitää kädessä ja ottaa kuvia,joten äitinsä kuvaili. Iso kiitos tytöilleni,suurelle ja pienelle.

 

rkki.jpg

Minusta tää on hieno. Onko sitten hämähäkki,mustekala vai mikä örkki. Tämän päänä on vauvanruokasosepussista leikattu korkki. Valkoiset lonkerot ovat piipunkrasseja.

 

lehdykk%C3%A4.jpg

siili.jpg

Ihanasti syksyn värejä.

 

punat.jpg

Punatulkku.

 

Emmin%20laiva.jpg

Purjelaiva seilaa maailman valtameriä.

 

b%20ja%20o.jpg

Huovasta ommellut pöllö ja omppu.

Sitten olen napannut Arjen helmeilyä blogista mukaani haasteen. 

HASSUT KYSYMYKSET

1.Imetkö hiuksia

En tosiaankaan. Minulla on niin lyhyetkin,että pitäis olla aika akrobaatti,että sais nämä suuhunsa.

2. Petaatko pedin joka aamu

Tottakai,paitsi nyt kun olen näin sairas ja lääkitys niin vahva,että nukun paljon.

3.Mikä on suosikki laulusi

Niitä on monia,mutta nimeän kaksi. Risti vain jäljelle jää. Moni laulaja laulaa sitä,esim entinen missi Tuula Polvi,Pekka Simojoki ja moni muu. Toinen ihana on esim. Hilja Aaltosen, Saanko kerran lunta valkeemmaksi.

4. Mitä teet kun istut yksin autossa

Normaalisti käsitöitä,mutta nyt vaan istun ja mietiskelen kaikkea.

5. Mikä keittiötarvike olisit

 Varmaan kattila ja keittäisin hyvää ruokaa.

6.Mikä eläin ja miksi

Koira,tykkään koirista ja kun meillä on ollut parikin labbista.

7.Mitä teet ,kun olet vihainen

Mä motkotan tai sitten mä itken.

8.Mitä toivot tällä hetkellä itsellesi

Terveyttä.

9. Millainen olet humalassa

En käytä alkoholia. Sanovat,että mulla on syntymähumala.

10. Käytätkö hajuvesiä

Käytän toki. Minulla on niitä aika paljon. Ovat mun heikkous.

 

Nämä hassut kysymykset saa napata mukaansa ja vastailla kuka vaan haluaa.

Mieheni avustuksella sain tämän postauksen tehtyä.

Sitä vielä,että mun kädestä tuli lausunto sieltä Oulun yliopistollisen sairaalan professorilta. Käsi on aikalailla menetetty. Mitään ei ole tehtävissä. Kyllähän tää on mulle kova paikka.Välillä itken sitä,mutta sitten taas ajattelen,että paikka missä kaaduin oli betoniporras tosi lähellä. Olisin voinut lyödä pääni ja menehtyä siihen tai päästäni vammautua pahasti. Ja sitten se,että mulla on aivan ihana perhe. Kiitos kaikille tsemppauksesta ja esirukouksista.

T.Intsu