Täällä ainakin on kovasti lunta ja pakkastakin on. No mikäs ttässä on käsitöitä tehdessä takkatulen ääressä.

Mulla nykyään valmistuu niin ,niin hitaasti. Mutta teen sen minkä jaksan. Innostuin virkkaamaan korin.

 

virkattu%20kori.jpg

Minulla korissa on hedelmiä,mutta voi sitä käyttää moneen muuhunkin.

 

yksi%20serve.jpg

Sitten innostuin virkkaamaan servettirenkaat. Samoista serveteistä millä aiemmin kynttiliöitä päällystin.

servetit.jpg

Useampia tein.

virkattu%20kori.jpg

Siinäpä keittiön pöytä. Ei se vielä mikään joulupöytä ole.

Nyt menen tään päivän ekoille päikkäreille. Kuudelta heräsin ja mies auttoi mut vessaan. Sitten juotiin kahvit ja syötin aamupalaa. Mä kylmään veteen kuorin perunat jo valmiiksi. Kuorin aika paljon,että niistä tulee muussia vielä huomisinkin.

Neljänä päivänä viikossa meille ruoka tuodaan valmiina. Olen niin huonokuntoinen,että  kysyy paljon voimia mun keittäminen. Jos on pikkuisen parempi päivä,niin voin päästä jonkun askeleen rollaattorilla,mutta yleensä mies kuskaa mua pyörätuolilla. Mukavaa jouluviikkoa teille!

T.Intsu