Vointi ei ole ollut paras mahdollinen,enkä ole jaksanut juurikaan mitään tehdä. Vähän käsityötä.eikä sitäkään paljoa. Sukkaa vain taas pukannut muutaman kerroksen illassa.

Jaakon%20sukat.jpg

Tavalliset miesten sukat raidoituksin. Pikkuisen tylsää,mutta kun meillä on paljon porukkaa ja näitä tarvitaan.

Sen sijaan lukenut olen kaikenlaista.

 

Kaija%20Koo.jpg

Tätä Kaija Koon kirjaa aloitin jo joulun pyhinä,enkä ole vieläkään päässyt edes puoleen väliin. Kyllähän Kaija on hurmaava persoona,mutta se maailma jossa hän elää on liian kaukana omastani. Elämänarvotkin ovat tyystin erilaiset. Kyllä mä silti jossain vaiheessa tään loppuun kahlaan.

 Sen sijaan nämä kirjaset/lehtiset tulivat lähelle minua suloisasti koskettivat sydämeni sopukoita.

Tuulan%20kirjat.jpg

Jumalan%20lohdutksia.jpg

Olen Ystävältäni saanut nämä kaikki. Kirjoittaja,hänkin on niin monisairas. Silti kirjoitaa niin valoisasti ja lohduttavasti. Välittää sanoja Isän sydämeltä.

 

Knitting%20room.jpg

Tässä taannoin posti toi nämä pienet postimyyntiluettelot. Mä olen selaillut näitä jo monen monta kertaa. Tuskin mä mitään tilaan,kun tekemistä on muutenkin,mutta on kiva selata ja inspiroitua.

 

lehti%C3%A4.jpg

Tälläviikolla oli keskiviikkona sellainen postipäivä,että kaikki nämä lehdet tulivat samana päivänä. Tilattuja ovat ,mutta Et loppuu ihan kohta,Pellervosta tuli eka numero ja Kotiliesi on tullut jonkun aikaa ja saa jatkua toistaiseksi.

Kiitoksin ja hyviä talvipäiviä toivottaen:Intsu