Onhan se niin,että käsityöllä mennyt vuosi lopetettiin ja käsityöllä uusi vuosi aloitettiin! Tälläkertaa tein kranssin. Sukat ovat taas puikoilla ja sukkien neulomista riittää loputtomiin,mutta pakko välillä saada tehdä muutakin aivan vaan mieltäni piristääkseni.

karhut.jpg

Jossain olen nähnyt hiukan tämän tapaisen,mutta silti tää on ihan oma versioni. Musitaakseni siinä oli vaan kirjontakehykseen laitettu pari pienen pientä nallea. Mulla on pyörinyt styroksi rengas käsityötarvikkeiden joukossa ja niin mä keksin langoilla sen päällystää. Sininen yläpuoli esittää taivasta ja valkoinen alaosa lunta. Sitten mulla on yhdessä laatikossa ollut jo monta vuotta pari jääkarhua ja niin ne pääsi tallustelemaan kranssiin "lumipallojen" sekaan.

 

Joulupukilta sain meille uuden siivoojan. Se on blondi ja erittäin innokkaasti tuntuu siivoovan. 

Marylin.jpg

Saanko esitellä robotti-imuri Marylin. Sitä vielä vähän ptää paremmin oppia käyttään,vaikka hyvin se pelaa jo nytkin. Meillä on kolme eri imuria. Tavallinen imuri,varsi-imuri ja nyt tuorobottikin.kyllä pitäis olla nyt pölytöntä :)

Joulua on siivottu pois ja vitety laatikoissa varastoon. Valoja on jätetty,kun on niin pimeää aikaa.

med%C3%A4n%20talossa.jpg

Meidän talon ympäri kiertää valoja.

 

Nimet%C3%B6n-3valot%20puussa.jpg

Valopuukin saa vielä ainakin helmikuun olla ja tietysti tämä mulle niin tärkeä poro.

 

 

Valo%20poro.jpg

Olen tullut pikkuhiljaa niin invalidiksi sairauksien edetessä ja sidottu kotiin ja täysin riippuvainen toisten avusta,että pitää ottaa  elämän ilo aivan pienistäkin asioista. Vaikkapa istua ikkunan ääressä ja katsella lintuja ja tuo porokin niin ilahduttaa.

liikenneympyr%C3%A4ss%C3%A4.jpg

Lumiukko.jpg

Meidän kotia lähellä on liikenneympyrässä tuollainen valoa antava lumiukko. Se kanssani tovottaa jokaiselle oikein mukavaa vuoden jatkoa.

Kiittäen:Intsu