Otsikon mukaisesti minä olen täällä vähän leikkinyt. Ajatelkaa,jostain netin syövereistä tilasin itselleni legopakkauksen. Lapsillehan olen legoja ostellut monet kerrat. Mutta että itsellekkin. Juu,kyllä se niin on,että vanhuuttaan tulee lapseksi jälleen.

 

legokukat.jpg

Mummin%20legot.jpg

Siitä tuli tämmönen kukkakimppu.kuvassa tuo kukkakimppu ei ehkä pääse oikeen oikeuksiinsa,sillä siinä on enempi kukkia mitä näyttäis. Osa jäi niin taakse. Sais olla ehkä leveempi maljakko. Kyllähän meillä maljakoita on,joten saatan vielä vaihtaa toiseen. Tuo nyt on vain tommonen,jonka olen tehnyt vuosia sitten. Kun pakkaus tuli postista niin pyörittelin sitä,että huh,huh yli 700 palaa,miltei 800. Ajattelin jo,että pitäiskö mun palkata pojanpoikani kasaamaan sen. Sitten tyttäreni tuli pikkulikkansa kanssa käymään ja pyysi näytähän sitä. Niin päädyimme istumaan olohuoneen isomman pöydän ääreen ja tarkasti aloittelimme ohjekirjaa seuraten ja avaten pussukoita toinen toisensa perään. Minäkin aloin päästä jyvälle ja voi kuinka oli kiva yhdessä tehdä tuon pikku pimun ja isommankin pimun kanssa. Tuo mummin prinsessa on tosi taitava käsistään. Hän on 11v ja on just virkannut itselleen topin. Minä en ole virkkausta opettanut,hän vain itsekseen puuhaa. Hänen toinen mummi ja tätinsäkin ovat oikein käsityöihmisiä,minä vain nyherrän jotain.

 

revontuli.jpg

Kun kerran kesä on niin täytynee puutarhastakin aina jotain kuvailla,onhan siellä kaikenlaista. Näitä revontuli atsaleita on useammassa kohtaa.

 

Atsalea.jpg

Näitä tavallisia atsalejakin. On myös valkoisena. Tää on talven aikana vähän kärsiintynyt.

 

perho.jpg

Ajat sitten tekemäni mosaiikkiperhonen allaspenkissä.

 

kukko.jpg

Vielä lopuksi kukko kiekumassa. Niitä on toinenkin. missä lie nyt lymyää.

Nyt on jo juhannusviikko. Jotain pitää siivota. Minä en itse paljoa pysty,mutta puoliso auttaa. Petivaatteet ovat ulkona tuulettumassa ja sain laitettua pyykit koneeseen. Ehkä myöhemmin leivon jotain.

Jos sattuu niin,että en enää ennen juhannusta postaa,en tiedä postaanko vai en,niin siltä varalta haluan toivottaa ihan jokaiselle Suloista Suven Juhlaa!

Kiittäen:Intsu