Viimeajat mieli on ollut alamaissa. Me nimittäin vajaa pariviikkoa sitten puolisoni kanssa sairastuttiin samaan aikaan koronaan. Testi näytti,että korona on. Tuli kamala yskä,nuhaa,kuumetta,oksentaakin piti ja pahin on se,kun oli ja vieläkin on valtava uupumus. Voimia ei ollut,ei sitten yhtään. Olo on vieläkin heikko ja yskääkin on yhä. Toivoisin,että pahin olisi ohi,sen aika näyttää. Tuosta koronatestistä tuli aivan mieleen entisaikaiset raskaustestit,kun samoin viivoja katseltiin:):)

 

unisieppari.jpg

Eilen illalla vähän puolisoni kanssa yhdessäkin tehtiin tätä unisiepparia. Ei se nyt tullut aivan presiis,mutta meille saa kelvata,eikä ollut kva tehdä. Langat takkuili ja sanoinkin,että tään tekemien ei ollut mun juttu. Vaan,kun tällä on aivan liikuttava tarina. Tässä taannoin kesäkuussa,kun mulla oli synttärit,niin veljeni tuli vaimonsa kanssa yllättäen mun synttäreille,vaikka en pyöreitä vuosia täyttänytkään. Hän toi minulle unisiepparista DIY-tekemispaketin ja oli aikalailla muutakin lankaa. Hänen vaimonsa sanoi,että on ihan yksin ja itsekseen lahjan hakenut!? Sitäkös mä ihmettelin,että mistä on tuollaisen keksinytkään ja löytänytkään tommosen. No tottahan tää piti tehdä ja seinälle saada. Mä en usko semmoseen,että pahoja unia karkottais,vaan tää on vaan koriste.

 

t%C3%A4htinen.jpg

Kukkasia meillä paljon kukkii joka puolella puutarhaa.

 

Pisarakukka.jpg

kaksv%C3%A4ripelakuu.jpg

v%C3%A4riminttu.jpg

Tykkään niin istua terassilla ja katsella kukkia,pihan vehmautta,lintuja jne.

 

pannari.jpg

Vähän ennen sairastumisia leivoin nämä. kauas on jääneet ne ajat,kun leivoin koko päivän ja kaikkee mahdollista. Nyt vain näin pienesti. Omenapiirakan ja pannaria.

Kiitos taas jokaiselle erikseen täällä käynneistä ja ennenkaikkea kommenteista!

T:Intsu