Aikaa on päivityksestä kulunnut vaikka miten kauan. Vuodatuksessa oli taas kerran joku takku,kun ei toiminut moneen päivään. Nyt tuntuu taas pelaavan.

Eipä silti,mä olen ollut aika kipeäkin ja en ole jaksanut/pystynyt tehdä paljon mitään.

 

peittoon%20kai.jpg

Jotain olen virkkaillut,mutta mikä tietää mitä tulee. Monena päivänä olen ajatellut,että teen sen ja sen ja huomisin on virkkauksesta vaan taas eri suunnitelma.

 

kimppu.jpg

mehit%C3%A4hti.jpg

Sain vierailtani yhtenä päivänä näin hienon kukkakimpun,kun oliko mulla nimpparit vai mikä lie päivä se oli. Mä niin tykkää mehitähdistä. Saadessani tuo keskellä oleva mehitähti ei ollut avannut vielä kukintoaan. Sitten vaan se yks kaks yllätti näin ihasttuvalla lilan värisellä kukalla.

 

ruusut%20maljakossa.jpg

 

vierailta%20ruusut.jpg

Sitten yhtenä muuna päivänä sain toisilta vierailtani ihastuutavan ruusukimpun. Kylläpäs ystävämme ovat minua taas hemmotelleet.

 

omin%20sillmin.jpg

 

Lukea olen  vähän koettanut.  Viimeksi luin tämän Eva Klemanin kirjan omin silmin. Kirja kertoo Evan omaa tarinaa,kun syövän vuoksi menetti näkönsä. Hieno kirja ja hienosti kirjoitettu. Antoi paljon ajattelemisen aihetta.

Kiitoksin:Intsu