Niin alkaa olla piakkoin viikko jo pääsiäisestäkin. On ollut kauniita päiviä. Mukavasti jo aurinko lämmitellyt ja sulatellut lumet vähiin. Ihanan keväisen raikasta ja muuttolintuja on palaillut tänne koti-Suomeen. Ihanaa,kun kesä on tulossa ja edessäpäin.

Pääsiäinen sujui meillä hyvin rauhallisesti. Omasta porukasta kaksi perhettä oli sairaana ja meidän alueelta ne pienet trullit ovat kasvaneet aikuisiksi,eikä enää käy.Muutamat pienet vain omista.

 

munat%20ja%20karkit.jpg

Oltiin toki karkkeja varattu. Hyvin tuntui maistuvan pienille ja meille isommillekin.

 

Trullit.jpg

Voi,eivätkös he ole suloisia. Vanhin ei pukeutunut mitenkään erikoisesti. Hän pääasiassa hoivasi ja huolehti pienimmistään.

Joukon%20kukat.jpg

Ai niin ,käväisihän pyhien aikana veljeni vaimonsa kanssa ja sain näin kauniin kukkakimpun.

Minä olen taas innoissani käsitöistä ja pää täynnä suunnitelmia. Kauan mulla sitä lamavaihetta kestikin. Nyt ei ole enää aivan niin väsy ja tuntuu kivalta värkätä yhtäja toista.

 

helmity%C3%B6pakkaus.jpg

Sain jouluna pukilta tämmöisiä timanttihelmipakkauksia,joista saa tehdä kortteja. Tuo saa odottaa lähemmäs joulua. Ehkä syksyllä otan nuo käsittelyyn. Sain siinä samalla toisenkin pakkauksen ja se on paremminkin semmonen juhla-aiheinen. Siitä jo aikaisemmin olen tehnyt sellaisen,josta tuli täytekakku,mutta enhän mä muistanut kuvata sitä.

 

helmity%C3%B6ni.jpg

No nyt on tullut "timanteista" tehtyä tämmösen kortin,jossa on paketti. Se sujahtaa onnittelukortiksi,jonkun synttärijuhlijan lahjan sekaan. Mulla on tään tapaisia joitain keskeneräisiäkin. Aikaa myöten ne sitten saattavat täälläkin vilahdella.

pingu.jpg

Tässä taannoin,kun miehelläni oli synttärit,niin hänellä lahjan joukossa oli tuo pingviinikortti. Minä en ole tuota tehnyt,mutta tykkään,että  tuopa vasta soma onkin.

 

Helmikukat.jpg

Kiitos taas kaikille,jotka olette jaksaneet täällä käydä. Erityiskiitos kommenteista. Hyvää kevättä ja hyvää mieltä ihan jokaiselle. T.Intsu