Näin vaan tänäänkin piti istahtaa tään blogin äärelle:) Kuinka ollakaan tuli taas laukku valmiiksi ja kuva tulee tässä:

510619.jpg


 Tuolla Novitan talvi-lehden mallilla olen tehnyt näitä laukkuja useampia. Mä olen aina aloittanut tekemään "itselleni" laukkua,mutta jostain kumman syystä ne ovat kaikki aina yhtäkkiä löytäneet kodin jostain aivan muualta....Esim.Tellu blogissaan kertoo yhdestä näistä laukuista! Kiitos Tellu! Katsotaan nyt miten tämän tänäaamuna valmistuneen käy? Lankana on Novitan Cocos. Mä aloitin maanantai-iltna tuota tekemään,eilen illalla urakoin valmiiksi vuorikangasta myöten. Tänäaamuna sitten kiinnitin kahvat samalla kun lapsenlapseni kanssa katsottiin dvd-ltä Karvisen seikkailuja.
Mulla on toisinaan lapsenlapsia hoidossa. Itseasiassa aika useinkin. Tänään pari kullannuppuani,ensin pienempi aamusta ja sitten isompi koulustapäin. He ovat minulle kaikki niin tärkeitä ja rakkaita jokainen erikseen ja päivä vierähti hupaisasti heidän kanssa höpsöttäessä.
Samalla  kun tässä istun niin mä julkaisen yhden rakkaimmista käsitöistäni. Se ei ole tään talven juttuja,vaan jo aikaisemmin valmistunut,mutta se on siksi tärkeä,kun tein sen miehelleni yhtenä vuonna joululahjaksi.
510620.jpg
Lankana on Novitan seiska veikkaa ja malli oikein ikivanhasta Kauneimmat  Käsityöt lehdestä.
510622.jpgTässä vielä lähikuva kuviosta.