Aina se on uusi viikko alussa,kun kaikki viikot menee niin nopeesti ohi. Eilen ensin aamupäivällä Ehtoollisjumalanpalveluksessa ja sitten iltapäivällä 5v synttäreillä.

 

Mosaiiik.jpg

Olen taas kerran värkkäillyt mosaiikkiruukun. Sitä ois voinut tietysti sisäpuolenkin putsata,mutta en niin viitsi sisäpuolen kanssa vaivaa nähdä,kun sinne tulee kuitenkin mullat.

 

kukan%20kanssa.jpg

Siinä se on jo tehtävässään. Laitoin Unelma-kukkani siihen,joka onkin odottanut jo vuoden pienessä kaupan ruukussa. Kuinkahan vaan olen sen säilyttänyt hengissä! Vanhapoikia -kaktuksia alunalkaen mulla tuossa toisessa purkissa oli neljä,mutta mä olen kastelulla siitä jo kaksi mädännyttänyt!! Sitten on tuo joulukaktus ,jota en ole saanut kukkimaan.

 

eevertti%20tumput.jpg

Vielä tein pyynnöstä yhdelle vauvapojalle tumput.

Hyvää viikkoa myös Sinulle! kiitoksin:Intsu