Viimetalvena,kun kudoin poppanaliinoja ,niin minulta jäi vähän sitä poppanakudetta. Ajattelin,että jotain niistä täytyis värkätä.

 

virkattu%20kori.jpg

Niin mä otin ja virkkasin tämmösen korin. Oisko mulla ollut kutosen koukku. Laitoin karvalangasta suulle kierroksen ja tietysti kristalleja:)

 

vessas.jpg

Kori pääsi meidän vessaan ja sillä on tehtävä säilyttää mun hajuvesiä. Mulla tahtoo olla heikkouksia hajuvesiin ja niitä on vielä kaapissa lisää,mtta tuossa eniten käyttämäni.

 

iso%20lamppu.jpg

Siellä kirpputorilla,kun viimeksi kuljettiin,niin ostettiin kaksi tälläistä lamppua. Tää on isompi,joka niin ikään pääsi vessaan

 

pikkulamppu.jpg

Toinen,tää pienempi eteisen lipaston päälle.

Puutarhassakin yhä kukkii kaikennäköistä,vaikka paras aika on ohitse ja syksyn merkit näkyvissä. Vähän sielläkin kuvailin.

 

ruus%20kuk.jpg

ruus%20kukkii.jpg

Ruusuja on jonkin verran yhä kukassa. Ylempi on monta vuotta sitten saamani äitienpäiväruusu.

 

punat%C3%A4hk%C3%A4.jpg

kultapiisku.jpg

Altaan reunalla on mm.tämmösiä kukkasia.

 

kuul%20kukkii.jpg

Kuunliljalla alkaa kukinto olla ohi.

 

t%C3%A4dykki.jpg

Mä en nyt muista mikä tää on,mutta olen joskus ostanut näitä taimia ja niitä onkin kukkimassa nyt monia.

 

porrasp%C3%A4inen.jpg

Porraspäässä on tämä. Siinä oli orvokkeja,mutta ne jo rupsahti,niin siirsin muualta tämän tilalle.

Mukavaa viikkoa jokaiselle. Kiitos.T:intsu