Ai,että mistäkö syystä minä nyt olen kiukutellut!! Voi senkun tietäis. Ei siihen minkäänlaista syytä ollut. Toissapäivänä mä olin heti aamusta todella pahalla tuulellla. Sellaisella,että minua ei huvittanut yhtään mikään. Olin tympääntynyt koko elämääni. Miehet kun tulivat ruokkikselle,niin minä oikein kunnolla purkauduin miehelleni. Sanoin,ettei minulla ole mitään sisältöä elämässä,että olen aina yksin kotona ja täällä ei ole mitään muuta tekemistä kuin siivota ja tehdä käsityötä. Jos oisin yhtään järjellä ajatellut,niin eihän tuosta mikään pitänyt paikkansa. Minullahan on ihan kaikkea,mistä haaveilla voi. Hyvä puoliso,ihanat lapset perheineen,on ihan kaunis koti,on lämmintä,on ruokaa on vaatteita mitä päälle laittaa,on ystäviä,on ihana seurakunta,jonne voin mennä, on monia harrastuksia jne. Mutta niin kärttyinen olin,että ajatelkaa: mies ehdotti,oikein siis mies ehdotti,että ota joku kaveriksi ja lähde vaikka Tapion kauppaan!!!! Sinne on meiltä yli 100km. Tai käy Lankavassa,jos on uutuuksia tai Ylistaron Halpa-Aitassa. Ja mä ihan kaiken tyrmäsin. Kyllä mulla oli paha mielenhäiriö,kun ei nekään napannut,vaikka mies epätoivoisena hairaantui jopa lankakauppoihin menoa ehdottamaan:D No sitten kun ei mikään inspannut,niin pitkän pitkästä aikaa otin värityskirjat esille ja aloin värittämään.

 

kukikas.jpg

Tälläisen sivun väritin. Tään kirjan olen saanut vuosi sitten joulupukilta,eikä siitä ole väritettynä kuin alle 10 sivua. On aina niin paljon muuta tekemistä,kun pidän tätä pikkuisen turhamaisena ajan kulutuksena. Tää on hengellinen värityskirja ja viereisellä sivulla on aina joku Raamatunlause tai muu hengellinen ajatelma. Tämän sivun vieressä luki näin:

Jumala on lähellä sinua.

hänen lahjansa ja neuvonsa voivat antaa sinulle

paljon valoa,iloa ja hyvää mieltä.

Ei löydy sellaista risukasaa,

josta Kristuksen hoidossa ei syntyisi kaunista kukkatarhaa.

(Jorma Uimonen)

No niin,tuo osui ja upposi. Se oli sinä päivänä minulle ja niin aloin saada iloisen mieleni takaisin:)

 

v%C3%A4ritys.jpg

Vielä toisenkin sivun väritin. Nyt värityskirja saa jäädä pitkäksi aikaa odottamaan jotain muuta päivää. Se muu päivä voi tulla jo huomenna tai vasta puolen vuoden päästä.

 

jsynt..jpg

Vielä kuvasin osaa eilisistä tarjoiluista mitä me saimme herkutella yhden pojanpojan 16v synttäreillä. Niin että kyllä sitä elämänsisältöä,jonka puuttumista valitin,niin on meikäläisellä monessa muodossa. Edellisiltana oli tytär perheineen. Lapset 6v,3v ja 3kk. maanantai-iltana eräs pojistamme perheineen,lapset 9v ja 4v. Tänäiltana on seurakunnassani tilaisuus jonne saatan mennä ja perj.iltana on tulossa vieraita.

Iloisella mielellä pyhänaikaa kohti.

Kiitos käynneistä ja kommenteista! T.Intsu