Viimeviikon vierailtani sain tuliaisia. Ihanan ruusun ja sitten todella upean tiffany-tähtösen.

TeSa oli tehnyt tämän ihan minua varten! Voi kiitos! Eikö olekin upea tähti. Niin taidokkaasti tehty. Siinä on ripustuslenkkikin ja minä vielä mietin mihin sen ripustan,että se olisi näkösällä,kun on niin kaunis ja missä se pääsisi parhaiten oikeuksiinsa.
 

Nämä sitten ovat pesäpallolapaset. Mä tikkusin nää yhden pelin aikana. Kotona vain tein peukalot ja viimeistelin. Ylen urheiluruudussa vilahdin näitten kutimieni kanssa. Kyllä mä nyt näin,kun se kuvaaja tuli varta vasten minua kuvaamaan. Minä koetin pyöritellä päätäni ja sanoin,ei,ei,mutta ei se mitään auttanut! Tv.ssä kuvasivat käsiäni ,kun neuloin ja sitten minua kokonaan. Minä siinä naureskellen istuin,kuin mikäkin taivaanrannan maalari:) Hävettää:)



Nämä sukat olen peliä seuratessa myös neulonut jo vähän aikaisemmin.Lankana on sama seiskaveikka kuin lapasissa. Lampunvalo vain muuttaa väriä.

Iloista alkanuttaa viikkoa!