Meillä tuli viime perjantaina aviovuosia 44v täyteen!! Koska mieheni oli töissä,niin lauantaina vähän tuota päivää vietimme.

 

tiistens.jpg

Tuon nuorisoseuran tanssilattialta yhteinen taipaleemme alkoi. Oli sunnuntai-illan tanssit. Minäkin olin tullut sinne omalta paikkaunnaltani linja-autolla. Varmaan tanssien puolivälissä kuulutettiin,että naiset saavat hakea. Minua vatapäätä toisella puolen salia seisoi tummahiuksinen,ruskesilmäinen nuorimies. Minä lähdin hakemaan. En uskaltanut kävellä lavan poikki suoraan,vaan kiersin reunoilta ja sitten ujosti hänelle niiasin. Niin tanssimme ja siitä se alkoi. Sen jälkeen olimme erottamattomat:)

 

tiistekoivu.jpg

Pihamaalla vieressä virtaa joki ja tuossa koivun juurella joen vieressä vaihdoimme ekan suudelman. Tosin minusta juuri se koivu on kaadettu ja kanto vaan jäljellä. Tää tuore poikaystäväni kysyi,arvaa missä hän on töissä. Enhän minä arvannut. Hän osoittelee jokea,kun siinä oli just siltatyömaa menossa,että tuolla. Olen sen jälkeen monet kerrat vitsaillut,että olen hänet sillan alta nostanut:)

 

kasvihuoner.jpg

Tään meidän vuosipäivämme kunniaksi lähdimme syömään Närpiöön asti kuuluisaan kasvihuoneravintolaan.

 

k%C3%A4rryt.jpg

Tää kuva on ihan sisäänkäynnin edestä.

 

yleisilme.jpg

parikoita.jpg

mandrapuu.jpg

Tälläisiä monia ihania kasveja siellä sisällä kasvoi,joiden keskellä saimme nauttia mahtavaa lounasta.

 

hedelm%C3%A4p%C3%B6yt%C3%A4.jpg

Buffet pöydässä oli todella runsaasti herkkuja. Lämpimänä ruokana oli paria eri lihalajiketta ja lohta.

 

mun%20annos.jpg

Minun annokseni. Sanoinkin miehelleni,että en aikoihin ole syönyt niin paljon.

 

kurkkupannacotta.jpg

Tässä jäkkäripöydässä maistoimme tuota kurkkupannacottaa ja se oli niin hyvää,että kumpikin otimme lisääkin.

 

hirvi.jpg

Ravintolan vieressä oli pieni matkamuistomyymälä. Siellä oli tämmöstä käsityötä,lasitavaraa ym.

 

kakkuvati.jpg

Minä ostin sieltä muistoksi tään täytekakkuvadin ja tuon kakkulapion. Nuo ovat hienoa englantilaista posliinia.

 

Puolisolleni

Rakas,kiitos Sinulle vuosista näistä.

pitkä matka on kuljettu häistä.

On matkalla sattunut kaikenmoista,

vaan puolisoa en ottaisi toista.

Tässä tahdon kertoa sen.

Yhä kanssasi olen onnellinen.

Intsu

 

Kiitos jokaiselle taas käynneistä ja kiitos myös kommenteista! T.Intsu