Nimittäin,olen nähnyt monissa blogeissa tehtynä ihania jääkukkasia ja vaikka mitä. Niin minunkin piti saada kokeilla. Nämä ovat minun ihan eka kerta,kun tälläisiä tein ja taisin jopa innostuakin näistä.

 

j%C3%A4%C3%A4kukat-normal.jpg

Tyhjään maitopurkkiin laitoin tulppaanin ja vettä ja ei muutakuin terassille jäätymään. Yön aikana tuli tälläiset kukka jääkuutiot.

 

j%C3%A4%C3%A4tulput-normal.jpg

Siinä ne ovat ulkona etualan muurinkivellä. Kukat olivat jo kuolemispisteessä,mutta arvelin,ettei noissa haittaa.

 

j%C3%A4%C3%A4kakku-normal.jpg

Sitten kokeilin tehdä kakkuvuokaan. Siihen asettelin jo kuivahtaneita mandrariinejä,tulppaanin kukkia ja hunaja pomelon kuoria. Omasta mielestäni tuli tosi kiva. Tuon kynttilän olen tehnyt ajat sitten lautasliinatekniikalla.

 

j%C3%A4%C3%A4kulkona-normal.jpg

 Jääkakku ulkona.

 

sylvias-normal.jpg

Meillä on alkuvuoden synttäribuumi menossa. Tammikuulla viidet,samoin helmikuulla. Joka ikinen kuukausi on jollain synttärit meidän porukasta,mutta tähän alkuvuoteen sijoittuu oikein ryysis. Mä olen kulkent lahjoja etsimässä,kuin jouluksi. Tässä on se hyvä,että nyt on aika isot alennusmyynnit menossa.  Yksi pieni, kolme vuotta täyttävä saa tuon Sylvian famillesin. Toivon,että se olis hänelle toiveiden täyttymys.

Iloista ja Raikasta tammikuun viimeistä viikonloppua! T:Intsu