Kuluvalla viikolla olen ollut menossa joka päivä,niin että kotona olen vain käynyt pyörähtämässä. On osunut harrasteita ja kaikkia muitakin menoja joka taholle juuri tälle viikolle niin paljon. Tänään aion olla kotosalla hissukseen ja lepäillä. Aamullakin jo nukuin pitkään.

 

Tälläisen voileipäkakun olen tehnyt,vähänkuin tilaustyönä. Eilen illalla sitä pienissä juhlissa syötiin ja ihmiset olivat niin kilttejä,että kehuivat sen makua. Kiitos teille kaikille kehuista ja muutenkin niin kivasta illasta. Oli ilo saada tutustua niin moniin mukaviin ihmisiin!

 

Tässä kakku toisesta suuntaa. Mä en ole mikään leipuri,joten nää mun rakennelmat ovat oman mielikuvituksen kotkotuksia:D Moni kyselee mitä laitan täytteeksi jne, mutta sepä onkin kokin salaisuus :D

 

Samaisiin juhliin leivoin vielä pari mummin omenatorttua. Näihin löytyy leivonta-kategoriasta ohje jostain,kun aikansa selaa. Näitähän olen tehnyt niin,lukemattomat kerrat vähän eri koristeluilla,mitä nyt milloinkin on mieleen juolahtanut:)

 

Kun voileipäkakun koristeista ja aineita jäi,niin lopuista tein meille salaatin. Pyrin siihen,että mitään ruokaa ei menisi hukkaan. Eikä sitä menekään,sillä jos ei muut syö,niin kyllä suurella halulla loput syö  koira:)

 

 

Iltamyöhällä olen istuskellut sohvan nurkassa tv-tä tuijottaen ja samalla neulonut tään pipon. Jännästi kuva antaa luulla ikäänkuin siinä olisi palmikoita,mutta ei ole. Mallineule on tämmönen. Ensin 1oik ja 1n resoria. Sitten  2krs nurin, seuraavat 4krs 2oik ja 2n resoria . Sitten taas 2krs nurin ja 4krs resoria jne. Tää on neulottu pyörönä ja lankana kaksinkertainen Maija,joten pipo on paksu ja lämmin.

 

Rakkauden talossa 2,Paulalta sain tään ihanan tunnustuksen! Sydämellinen kiitokseni Sinulle Paula!

Käydään iloisin mielin nauttimaan aurinkoisesta viikonlopusta!